صعود از گروه ما در جام جهانی هندبال بسیار سخت است، اما غیرممکن نیست/از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ از اینکه باید مقابل مونته نگرو قرار بگیرم ناراحتم


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880458

تحلیل سرمربی تیم ملی هندبال برای ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در گروه ایران حریفان قدرتمندی وجود دارد اما از رویارویی با هیچ تیمی ترسی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از قرعه کشی مسابقات جهانی تیم ملی ایران در گروه آ وی با تیم های اسپانیا، مونته نگرو و شیلی همگروه بود. هشتمین دوره جام جهانی مردان از 12 تا 29 ژانویه 2023 (22 دسامبر تا 9 فوریه 1401) به میزبانی لهستان و سوئد برگزار خواهد شد.

وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره قرعه کشی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی گفت: حریفان بسیار قدرتمندی در گروه خود داریم اما تلاش می کنیم در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ماست، مونته نگرو تیم ملی فوق العاده ای دارد و شگفتی بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی نیز در ادوار مختلف جام جهانی حضور داشت اما ما از هیچ یک از دو تیم نمی ترسیم و با قدرت به مصاف تیم های مقابل می رویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود از گروه امیدوار است، گفت: کار بسیار سختی است اما غیرممکن نیست.

به هر حال وویویچ درباره دیدار مقابل تیم ملی کشورش (مونته نگرو) گفت: از رویارویی با مونته نگرو ناراحت هستم، اما نباید فراموش کنیم که این یک ورزش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید