مقابل تیم قدرتمند مونته نگرو بازی قابل قبولی انجام دادیم/ پیشرفت صعودی تیم ملی هندبال نشان از رشد آنها دارد.

ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922906

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل مونته نگرو در جام جهانی 2023 لهستان گفت: فراز و نشیب های زیادی در بازی داشتیم اما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا رجبی کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال مقابل تیم مونته نگرو در جام جهانی 2023 لهستان گفت: مونته نگرو یکی از تیم های خوب اروپا است. در چند سال اخیر اکثر بازیکنان این تیم لژیونر هستند و در لیگ های معتبر جهانی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران نیز نسبت به اولین بازی خود در جام جهانی مقابل شیلی بسیار بهتر و روانتر بازی کرد. به خصوص در خط حمله، آنها نسبت به بازی قبل خیلی بهتر عمل کردند. ما فراز و نشیب های زیادی در بازی داشتیم اما در مجموع بازی خوبی داشتیم. هر وقت در خط حمله با صبر و انضباط و با خواسته های مربی بازی می کردیم، موفق می شدیم.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران اضافه کرد: در این دیدار شوت های راه دور زیادی داشتیم بنابراین برای مقابله با تیم هایی که شوتزنان خوبی دارند نیاز به هماهنگی بیشتر دفاع و دروازه بان داریم.

رجبی در خاتمه تصریح کرد: در مجموع در بیشتر بازی عملکرد خوبی داشتیم و بازی قابل قبولی مقابل تیم مونته نگرو به نمایش گذاشتیم. البته مونته نگرو تیم قدرتمندی است. ما بهتر از بازی اول بودیم و نیمه دوم بازی با مونته نگرو بهتر از نیمه اول بود. این روند صعودی بسیار خوب است و رشد ما را نشان می دهد. می توان گفت با هر بازی بهتر می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید