پیروزی مقابل مونته نگرو و صعود از گروه، دستاورد بزرگی برای هندبال ایران خواهد بود


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911423

هسته اصلی کار وویویچ هماهنگی تاکتیکی بازیکنان است

مربی تیم ملی هندبال گفت: شکست دادن اسپانیا در مسابقات جهانی بسیار سخت است اما اگر مقابل مونته نگرو پیروز شویم و از گروه صعود کنیم، دستاورد بزرگی برای هندبال ایران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال شهداد مرتجی مربی تیم ملی هندبال ایران در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: در اردوی قبلی 40 بازیکن دعوت شدند که اسامی 35 نفر از آنها از فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات ارسال شد. در مرحله دوم اردوی ملی پوشان که از پنجم آبان ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی از 23 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده است.

مربی تیم ملی هندبال اضافه کرد: در حال حاضر بازیکنان شرایط خوبی دارند و چون در مسابقات قهرمانی هستیم آمادگی خوبی دارند و با شرایط خوبی وارد اردو خواهند شد. اساس کار ویوویچ هماهنگی تاکتیکی بیشتر بازیکنان است.

مرتجی افزود: امیدوارم بتوانیم با هندبال خوب در جام جهانی از گروه خود صعود کنیم. با توجه به اینکه تیم شیلی در گروه ما قرار دارد و این تیم در سطح تیم ملی ایران قرار دارد، انشاالله بتوانیم این تیم را شکست دهیم. تیم های مونته نگرو و اسپانیا هم در گروه ما هستند، برد مقابل اسپانیا بسیار سخت است، اما اگر بتوانیم با تلاش بازیکنان تیم مونته نگرو را شکست دهیم و از گروه خود خارج شویم، دستاورد بزرگی برای این تیم خواهد بود. هندبال در کشور ما

تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی لهستان و سوئد آماده می کند. تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با تیم های ملی اسپانیا، مونته نگرو و شیلی همگروه است.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی به شرح زیر است:

ایران – شیلی / پنجشنبه 22 ژانویه ساعت 20:30

ایران – مونته نگرو / شنبه 24 ژانویه ساعت 20:30

ایران – اسپانیا / دوشنبه 5 آذر ساعت 23

بیست و هشتمین جام جهانی مردان از 11 تا 29 ژانویه 2023 (21 دسامبر تا 9 فوریه 1401) با میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید