برد مقابل مونته نگرو برای من مهم است/ تیم ملی ایران می توانست بازی بهتری انجام دهد

ساعت: 02:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۳
کد خبر: 1922474

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل شیلی در جام جهانی 2023 گفت: بازیکنان ایران امروز کمی عصبی بودند و می توانستند بهتر بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست خبری تیم ملی مردان کشورمان پس از پیروزی مقابل شیلی در مسابقات جهانی لهستان 2023 برگزار شد.


وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان در این دیدار گفت: به بازیکنان تیم شیلی تبریک می گویم، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، 6 ماه تلاش می کنیم و در همان اول همه چیز مشخص خواهد شد. همخوانی داشتن. اگر برنده شویم به مرحله بعد می رویم و اگر ببازیم مشکل داریم. دروازه بان شیلی خیلی خوب کار کرد، امیدوارم در دیدارهای بعدی خود موفق باشند.


سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: بازیکنانم در این دیدار کمی عصبی بودند، می توانستند بهتر بازی کنند. امروز خیلی خوشحالم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می افتد.


وویویچ در پاسخ به سوال خبرنگار حاضر در جلسه مبنی بر دیدار با تیم مونته نگرو اظهار داشت: در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران هستم و برای من خیلی مهم است که بتوانم در این دیدار پیروز شوم. منتظرم ببینم نتیجه بازی اسپانیا و مونته نگرو چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید