در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم/ بازی مقابل میزبان در بازی اول کار را سخت کرد


ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814103

مربی تیم ملی هندبال دختران ایران می گوید که تیم ملی ایران در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت اما شرایط دیدار مقابل میزبان در بازی اول کار را برای ایران سخت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فدراسیون هندبال، مهسا معتمدی، مربی تیم ملی هندبال دختران ایران گفت: اولین دیدار ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل قزاقستان میزبان این مسابقات بود. قزاقستان سال هاست که همواره در مسابقات بین المللی در رده های مختلف شرکت می کند و تجربه بین المللی زیادی دارد. متأسفانه یکی از دلایل باخت ما این بود که بچه های ما تجربه بین المللی کمی دارند و می توان گفت 80 تا 90 درصد بازیکنان ما برای اولین بار در مسابقات بین المللی شرکت کردند که به ویژه روی شرایط تیم ما در مرحله اول تأثیر می گذارد. و ما نتوانستیم آنچه را که می خواستیم بر روی زمین انجام دهیم.

وی افزود: پیش بینی می کردیم بازی سختی مقابل قزاقستان داشته باشیم و در ابتدای بازی کاملا مشهود بود اما در نیمه دوم بازیکنان خیلی بیشتر در زمین حضور داشتند و با جو سالن آشنا شدند و در نهایت با جو سالن آشنا شدند. تماشاگران و ما راحت‌تر بازی کردیم.» با این تیم بازی کردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم، اما متأسفانه به دلیل اختلاف نیمه اول نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.

منتخب تیم هندبال جوانان کشور در خصوص دیدار روز پنجشنبه مقابل هند یادآور شد: به تدریج شرایط بهتر می شود و می توانیم مقابل سایر تیم ها بهتر بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان از بازی بعدی روند رو به رشدی داشته باشند و بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید