انتظار نتیجه بهتری در وزنه برداری قهرمانی آسیا داشتیم/ استراتژی ما در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک است


ساعت: 00:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903793

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: انتظار داشتیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بهتری بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره عملکرد تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: طبیعتاً انتظار نتیجه بهتری از این مسابقات داشتیم و تیم را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کردیم. برخی رویدادها منجر به عدم دستیابی به نتیجه مورد انتظار شد. قطعا اگر زارعی مصدوم و بیرون نمی رفت، شانس قهرمانی را داشتیم.

وی در خصوص عملکرد تیم بانوان در این مسابقات گفت: در بخش تیمی بانوان با توجه به اینکه زمان زیادی از شروع فعالیت بانوان نمی گذرد می توان گفت نتیجه قابل قبولی به خصوص 3 مدال در سیدا کسب شد. الهام حسینی که اولین مدال را کسب کرد، مدال طلای بانوان ایران در تاریخ مسابقات بزرگسالان آسیاست. بقیه ورزشکاران هم خوب کار کردند و 8 تا 10 کیلوگرم با نفرات برتر فاصله داشتیم که اگر از تیم بانوان خوب حمایت کنیم و اردوهای منظمی برگزار کنیم، بیشتر آنها در سال آینده شانس کسب مدال خواهند داشت.

سلیمی با اشاره به دو رویداد بزرگ بین المللی در عرصه مدیریت وزنه برداری جهان، تصریح کرد: امسال دو رویداد بزرگ در پیش داریم؛ اولین اتفاق، انتخاب کمیته ورزشکاران است که در مسابقات جهانی کلمبیا انجام می شود و رایزنی هایی با ورزشکاران، مربیان و کشورها داشته ایم تا بتوانیم جایگاه خوبی کسب کنیم.

در پایان سال ما انتخابات کنفدراسیون آسیا را در پیش داریم و رایزنی کرده و ادامه می دهیم تا بتوانیم کرسی مناسبی را بدست آوریم. افراد زیادی از شرق و غرب آسیا مدعیان ریاست کنفدراسیون آسیا هستند. ما جلسات بسیار خوبی با رئیس فدراسیون جهانی داشتیم و توانستیم امتیازات خوبی از آنها بگیریم. با رئیس فعلی کنفدراسیون آسیا نیز دیدارهای مفیدی داشتیم.

در مجموع دیدارها مثبت بود و امیدوارم این به ارتقای وزنه برداری در کشور کمک کند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره برنامه ریزی های پیش روی فدراسیون گفت: پس از بازگشت به ایران اولین کار تشکیل کمیته فنی خواهد بود تا ببینیم آیا به اهداف مورد نظر کمیته رسیده ایم یا خیر. در این جلسه استراتژی خود را برای جام جهانی مشخص می کنیم. به نظر من این مسابقات که اولین مرحله برای کسب سهمیه المپیک است بسیار مهم است و امیدوارم تیم باکیفیتی و کسانی که شانس مدال دارند را اعزام کنم. این استراتژی باید توسط کمیته فنی تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید