آماده سازی برای مسابقات جهانی وزنه برداری / وزنه برداران در اردو تا مسابقات قهرمانی آسیا


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889607

ام آر آی وضعیت آسیب دیدگی من را مشخص می کند

ایلامی ملی پوش وزن 102 کیلوگرم ایران گفت: به همراه سایر ملی پوشان که به اردو بازگشته اند برای مسابقات جهانی بزرگسالان آماده می شوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، پس از اعزام اولین گروه ملی پوشان کشور به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، اردوی تیم ملی بزرگسالان از آکادمی ملی المپیک به اردوی تمرینی آزادی منتقل شد، بنابراین وزنه برداران می توانند خود را برای ادامه مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند اما در این بین تعدادی از ملی پوشان از جمله هاشمی هدف اصلی خود را حضور در مسابقات جهانی کلمبیا و کسب سهمیه المپیک قرار دادند.

هاشمی که به همراه علی داوودی تنها نماینده ایران در المپیک 2021 توکیو بودند، درباره حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین گفت: این مسابقات قرار بود فروردین ماه در چین برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، برنامه به کلی تغییر کرد. ظهور مجدد ویروس کرونا. و اخیرا اعلام شد که از 6 تا 16 اکتبر در بحرین برگزار می شود. اینکه بازی های آسیایی به طور ناگهانی بین دو رویداد مهم کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی قرار گرفت، بر برنامه اردوها و آمادگی تیم ها تاثیر گذاشت و تقریبا تا زمان بازی ها همه در اردو خواهند بود.

قهرمان وزن 102 کیلوگرم کشور که سال گذشته در المپیک توکیو در دسته 109 کیلوگرم شرکت کرده بود، درباره آسیب دیدگی کتف خود در آن زمان توضیح داد: اخیرا پی آر پی انجام شد و درخواست شد ام آر آی من کردم. آسیب دیدگی برای ورزشکار قابل پیش بینی نیست. ممکن است تا 3 سال آسیبی وجود نداشته باشد یا ممکن است یک آسیب ناگهانی باشد. در هر صورت با بررسی ام آر آی مشخص می شود که وضعیت من چیست و چه ماهیچه هایی را باید تقویت کنم.

وی در پایان گفت: برای حضور در بازی های آسیایی مطیع نظر کادر فنی هستم و 100 درصد توانم را برای کسب سهمیه و موفقیت در بازی های جهانی می گذارم.



دیدگاهتان را بنویسید