وزنه برداران 20 تا 30 میلیون تن جیب برای اردو خرج کرده اند / خیلی ها منتظر سقوط وزنه برداری هستند

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790525

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: کسانی که تکلیف حمایت داشتند کم کاری کردند و وزنه برداران 20 تا 30 میلیون تن از جیب خود را برای اردو خرج کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین برکا سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره شرایط تیم وزنه برداری برای جام جهانی گفت: شرایط تیم بد نیست. در 4 وزن 81، 89، 96 و 102 شانس مدال آوری داریم. در دسته فوق سنگین هم وضعیت بچه ها بد نیست و فکر می کنم امیدواریم یوسفی رکوردی را که در لیگ به دست آورده در مسابقات جهانی تکرار کند. تا این رکورد رسما به نام او ثبت شود و امیدواریم بچه ها خوب کار کنند و به حقشان عمل کنند. ، رسیدن.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان درباره صحبت های علی مرادی درباره وضعیت مالی گفت: حمایت از وزنه برداری خوب نبود و حمایتی که باید از وزنه برداری می شد انجام نشد. مردانی که وظیفه حمایت از تیم وزنه برداری را برعهده داشتند تا تیم با شرایط خوبی اعزام شود کم کاری کردند. همه بچه ها سعی کردند با شرایط خوب کمپ را ترک کنند. هر کدام از آنها بین 20 تا 30 میلیون تن یا شاید بیشتر فقط برای این کمپ هزینه کرده اند.

وی در خصوص وضعیت تست دوپینگ این وزنه بردار برای مسابقات جهانی گفت: تست دوپینگ در طول لیگ و اردو از همه گرفته شد و جواب آمد. برای انجام تست دوپینگ مشکلی نداشتیم و نیاز به همکاری داشتیم. در مواقع لزوم عوامل نادو حضور داشتند.

برها در مورد تیم جام جهانی افزود: توکل به خدا داریم و امیدوارم تلاش هایی که انجام شده به ثمر بنشیند. فکر می کنم شرایط را برای وزنه زدن ایجاد کردند تا تیم به زمین بیفتد اما معتقدیم خدا دست ما را می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید