در ورزشگاه ها به خاطر روحیه فوتبالی همه دور هم نشسته اند، حتی اگر 500 نفر باشند/ انتظار داشتیم هواداران بازی بهتری را در دربی ببینند.

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789523

مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت: در ورزشگاه ها به خاطر روحیه فوتبالی همه دور هم می نشینند حتی اگر 500 نفر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی مسئول برگزاری لیگ بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 درباره کیفیت بازی و زمان حضور هواداران در ورزشگاه ها صحبت کرد.

مهدی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 گفت: انتظار داشتیم هواداران بازی بهتری را ببینند. حواشی دربی بازی را از آن لحظات زیبا دور کرد. لحظاتی که روی زمین اتفاق می افتد. این دو تیم بازیکنان بسیار خوبی هم دارند و به همین دلیل هواداران و همه ما انتظار داشتیم یک بازی خوب را ببینیم. به هر حال هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند و از آنها تشکر می کنم. بازیکنان کمترین اختلاف را داشتند و امیدوارم در مسابقات بعدی شاهد عملکرد بهتری باشیم.

وی در مورد اینکه هواداران چه زمانی می توانند به ورزشگاه بیایند، گفت: دستگاه مربوطه در تلاش است تا این کار را انجام دهد. نقاط قوت و ضعف این دو بازی آزمایشی آموخته شده است و باید بتوانیم دستور العمل خاصی را برای کل کشور تنظیم کنیم. زیرساخت های ورزشگاه آزادی که برای دیدار ایران و کره جنوبی آماده شده بود این اتفاق را در اختیار ما قرار داد. ورزشگاه های دیگر نیز باید به همین شکل ساخته شوند. ما در لیگ یک کشور هواداران خوبی داریم و هواداران این تیم ها هم دوست دارند به ورزشگاه ها بیایند. ما باید بتوانیم یک زندگی مسالمت آمیز با تاج داشته باشیم. خدای ناکرده دستگاه های مربوطه به زودی این شرایط را فراهم می کنند و همچنین امیدواریم به زودی این شرایط فراهم شود. یکی از دستگاه های مربوطه مدیریت سلامت کشور است. ما همیشه تابع نظر آنها هستیم.

مسئول برگزاری لیگ ادامه داد: وقتی هواداران دور هم می نشینند چون روحیه فوتبال روحیه حمایت و برابری است خدای ناکرده می توان تاج را منتقل کرد اما در سینما تاج را نمی توان منتقل کرد. 30 درصد 5 درصد ورزشگاه ها را باز کردیم اما به خاطر روحیه هواداران همه دور هم نشستند اگر 500 نفر را در ورزشگاه بگذاریم دوباره همه دور هم می نشینند به نظر من ما شهروندان باید کمک کنیم اگر کمک می کنیم، زودتر اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید