هواداران باید به ورزشگاه ها بیایند/ من برای استقلال در همه پست ها به جز دروازه بان بازی می کنم!

زمان: 08:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799589

وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازیکنان کمبود هوادار داریم و باید به ورزشگاه بیایند تا هیجان زیادی به مسابقات بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوین یامگا، وینگر فرانسوی تیم فوتبال استقلال که در برنامه فوتبال لیگ برتر حاضر شد، گفت: سال گذشته در لیگ دانمارک بازی کردم و آن موقع وضعیت خوبی نداشتم. زمانی که از استقلال پیشنهاد دریافت کردم با دوستانم مشورت کردند و همه از تیم تعریف کردند. به همین دلیل پیشنهاد استقلال را با آغوش باز پذیرفتم.

وی ادامه داد: آن زمان چند بازی استقلال را دیدم و چیزهای خوبی درباره این باشگاه شنیدم. دیدم باشگاه خیلی بزرگ است و فرصت خوبی برای من در این باشگاه وجود دارد. البته در پرتغال با مهرداد محمدی هم بازی کردم. او پسر بسیار خوبی بود و همه او را دوست داشتند. او همیشه بامزه بود و همیشه سعی می کرد همه را بخنداند.

وینگر تیم فوتبال استقلال درباره پست تخصصی خود در این تیم گفت: در پست های زیادی بازی کردم و دوست دارم در جایی که مربی می خواهد به تیمم کمک کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. من می توانم در همه پست ها بازی کنم. تنها پستی که دوست ندارم دروازه بان است.

وی ادامه داد: علامتی که در شادی بعد از اندوه نشان می دهم حرف اول نام مادرم است. بهترین غذای ایرانی شیشلیک است اما من تا به حال بیشتر غذاها را امتحان نکرده ام.

یمگا در پایان گفت: تا اینجای کار همه مسابقات سخت بوده و پرسپولیس و سپاهان حریفان اصلی ما برای قهرمانی هستند. ما، بازیکنان، هواداران غایب هستیم و آنها باید به ورزشگاه بیایند تا هیجان زیادی به مسابقات بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید