حامد لق سوژه شد; پیام دروازه بان پرسپولیس به هواداران

حامد لق سوژه شد;  پیام دروازه بان پرسپولیس به هواداران

حامد لک که پس از جدایی از پرسپولیس تصمیم گرفت به مس رفسنجان بپیوندد و با این باشگاه قراردادی دو ساله امضا کرد، اولین صحبت هایش را درباره دلیل انتخاب این باشگاه بیان کرد:

درود بر مردم خونگرم و مهربان رفسنجان، کارگران زحمتکش صنعت مس و هواداران عزیز رفسنجان.

خوشحالم که این فرصت را دارم که در یک باشگاه حرفه ای بازی کنم که به سرعت به یک تیم بزرگ لیگ برتر تبدیل شده است و می دانم که این باشگاه و هوادارانش تشنه موفقیت های بیشتر هستند و اهداف بزرگی مانند من دارند.

از زمانی که به پرسپولیس و سایر تیم هایی که بازی کردم انگیزه بیشتری دارم و امیدوارم در کنار همت تیم و حمایت هواداران، باشگاه بزرگ مس رفسنجان به بهترین جایگاه برسد تا از این راه نرویم. زحمات کارگران نجیب صنعت مس بی پاسخ مانده است.

بیشتر از همه خوشحالم که با مربی واقعا حرفه ای و باتجربه ای مثل آقای ربیعی کار خواهم کرد که در این چند سال توانایی های خود را نشان داده است.

از مدیریت مس کلاب و آقای علیزاده که از پیشکسوتان فوتبال هستند تشکر می کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم به بهترین ها برسیم.

بی صبرانه منتظر اولین بازی با مردم خوب رفسنجان هستم و از هواداران عزیزی که در این چند روز پیام های محبت آمیزی برای من ارسال کردند صمیمانه سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید