تحلیل دلایل پیروزی طلایی پوشان مقابل استقلال / نیمه دوم نیمه دوم سرمربی پرتغالی

وی افزود: در نیمه دوم به وضوح دو ذهن دو مربی پرتغالی را درک کردیم. مورایس در نیمه اول به خوبی تیم استقلال را آنالیز کرد. به نظر می رسد بزرگترین اشتباه استقلالی ها بازیکنانی مثل چسمی، داسیلوا و گلامی بودند که سه مدافع هستند، کمی کند و جمع بازی کردند، مورایس از این موقعیت خوب و فضاهای کناری استقلال به خوبی استفاده کرد. تیم و دو گل سپاهان از کناره های زمین به ثمر رسید.

حسن شفیعی خاطرنشان کرد: زمانی که علینژاد برای پاس گل پا به توپ شد، خط دفاعی استقلال خیلی ضعیف به سمت دروازه خودی حرکت می کرد که حضور به موقع واگیری توپ را به راحتی با پا تبدیل به گل کرد.

این مربی فوتبال عنوان کرد که رامین رضایان به همین شکل، بدون مزاحمت و سبک حرکت کرد و گل دوم را به ثمر رساند و مجبور شد در خط حمله تغییراتی ایجاد کند.

شفیعی گفت: سپاهان در نیمه دوم دفاعی یک گام رو به جلو برداشت، این تیم به خوبی از فضاهای خالی استقلال استفاده کرد، به نظر می رسید سرمربی استقلال شناخت کافی از بازیکنانش نداشت، جالب بود که استقلال در نیمه دوم به عقب رفت، سپاهان را حفظ کرد و عملیاتی کرد. این گروه نسبت به نیمه اول عملکرد بهتری داشت، حمله به موقع و با تعداد بیشتر و دفاع با تعداد بیشتر.

وی افزود: تعویض هایی که دو تیم انجام دادند بسیار متفاوت بود و دیدیم که چقدر روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت، فکر نمی کردم استقلال با آن آرنج بازی کند، مثلا رضا میرزایی نباید روی زمین می ماند. زمین از ابتدای بازی.چون زمانی که در سپاهان بود در جریان تغییرات به خوبی گره را باز کرد.

حسن شفیعی اظهار داشت: تیم استقلال شرایط خوبی نداشت و موقعیت اشتباه مدافعان ضربه سنگینی برای این تیم بود. این مربی پس از گل اول موفق به بازگرداندن بازیکنان نشد و به سرعت گل دوم را دریافت کرد. استقلال در نیمه اول اشتباهاتی داشت تا بازیکنان سپاهان را متوقف کند اما در نیمه دوم هیچ اشتباهی از این تیم ندیدیم.

به گفته این مربی فوتبال، استقلالی ها هیچ سوالی از سپاهان نپرسیدند، در حالی که بازیکنان سپاهان به راحتی از کنار آنها عبور کردند، به خصوص در جناحین، در لحظاتی استقلالی ها می توانستند گل بزنند، اما بی دقتی کردند و ناکام ماندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود استقلال بهتر از این باشد، گل هایی که به ثمر رساندند به دلیل موقعیت و موقعیت ضعیف دفاع و هافبک بود، سپاهان در نیمه دوم شروع خوبی داشت، امیدوارم بازی ها در این نیمه بهتر شود. روز در طول روز

دیدگاهتان را بنویسید