تحلیل دربی اصفهان/ چرا طلایی پوشان به شهرآورد باختند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت وگو با صاحب نیوز با تسلیت به خانواده داغدار هواداران سپاهان گفت: قبل از بازی آمار زیادی در فضای مجازی دیده می شد و با توجه به پتانسیل سپاهان، سپاهان دربی را برد.

این مربی فوتبال با اشاره به اینکه در فوتبال هر تیمی که با استراتژی خوب، برنامه ریزی دقیق و آنالیز تیم مقابل به میدان بیاید می تواند برنده مسابقه باشد، گفت: در فضای مجازی اتفاقات زیادی بین دو تیم بود. و طرفداران آنها

*سپاهان تیم هجومی است و برای پیروزی صددرصد وارد زمین شد.

شفیعی گفت: دربی با باران شروع شد، سپاهان تنها یک تغییر در تیمش ایجاد کرد و حسینی به سرعت با فرشاد احمدزاده جناح راست را عوض کرد. تیم سپاهان هجومی است و برای برد 100 درصدی وارد زمین شد.

وی افزود: تارتاروس ترکیبی را اتخاذ کرده بود که با 5 نفر حاشیه را بست و همچنین کلگی فر و یک نفر را پشت سر کلگی فر قرار داد. ترکیب تیم دفاعی ذوب آهن سعی در حفظ دروازه داشت. این در دستور کار این تیم بود.

حسن شفیعی گفت: ذوب آهن سپاهان را آنالیز می کرد و می دانست که سپاهان بازی را از خط دفاعی شروع کرده و سعی می کند موقعیت ایجاد کند و از میانه زمین بازی کند، بنابراین سرمربی ذوب آهن در نیمه اول به تیمش گفته بود. بازی.سپاهان. .

* ذوب آهن تیم سپاهان را تعطیل کرده بود

این مربی فوتبال اذعان داشت: ذوب آهن تیم سپاهان را بسته بود، به بازیکنان اجازه پاس کوتاه نمی داد، سپاهان فقط می توانست بلند برود و حتی گاهی اوقات دروازه بان سپاهان را پرس می کرد تا پاس کوتاهی نمی داد و پاس بلند می داد و این نوع فولاد دفاع را کنترل می کرد. توپ ها.

به گفته این مربی، در دقیقه اول نیمه اول یک پنالتی به سود سپاهان اعلام شد که فراباسی موفق شد توپ را مهار کند و تیم سپاهان کمی بعد از این پنالتی آزاد شد و کمتر توانست بازی را کنترل کند. این مجازات از نظر اخلاقی پایین است.

*کاپیتان سپاهان از ابتدای بازی دچار مشکل روحی شد

شفیعی گفت: سپاهان مثل همیشه با چهار مدافع، دو هافبک و چهار مهاجم بازی کرد که از همان ابتدای بازی جلال علی محمدی کاپیتان سپاهان دچار مشکل روحی شد و شروع به حمله به داور کرد و حتی کارت زرد گرفت.

وی افزود: مشخص بود که بازیکنان ذوب آهن با برنامه به زمین آمدند، بسیار آماده بودند و بدون اشتباه بازی را شروع کردند و ادامه دادند. بازیکنان ذوب آهن مشخص نیستند، اما بازیکنان سپاهان در جریان هستند و آنالیز آسان است.»

حسن شفیعی ادامه داد: در نیمه اول سپاهان سعی کرد با یک پاس کوتاه توپ را به نورافکن و نورافکن برساند و سعی کرد در قطر توپ را به اسماعیلی فر برساند و آن را مهار کرد اما ذوب آهن فضا را برای حرکت سپاهان کاملا بست و با با این روش سپاهان غیر فعال شد.

به گفته این مربی: مهم این است که تیم سپاهان که تیم خوبی است بتواند از فضاهای بسته عبور کند اما حرکتی از سپاهان در این زمینه ندیدیم و مشخص است که سپاهان با برنامه بازی می کند، سپاهان بود. نیمه اول گیج شد و در عوض دفاع ذوب آهن پشت تا بود تا مهاجمان سپاهان نتوانستند بازی ترکیبی انجام دهند.

شفیعی گفت: در نیمه اول شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم نبودیم، ذوب آهن بازیکنان سپاهان را مجبور به پاسکاری کرد، خطر چندانی برای دروازه تیم ها وجود نداشت، ذوب آهن توپ را به سپاهان داد و تمرکز کرد. در دفاع.” و من نیمه اول را یک بازی متوسط ​​ارزیابی کردم.

وی افزود: در لیگ های گذشته سپاهان در بازی های لیگ چهارم موفق نبوده است. او به دنبال موفقیت مقابل این تیم بود.

حسن شفیعی با بیان اینکه در ابتدای نیمه دوم تغییراتی توسط سرمربی ذوب آهن ایجاد شد که به خوبی به این تیم کمک کرد، گفت: در سمت چپ تیم ذوب آهن صاحب توپ شد.

* نویدکی جای خود را به تیم داد

این مربی فوتبال گفت: شنانی با دریبل خوب موفق شد توپ را در زمین سپاهان به نقطه کور بفرستد، سپاهان با تعویضی که انجام داد سه دفاع انجام داد، نورافکن از این مملکت رفت، دانایی هم در نقطه کور بود و بسیار در اینجا مناسب بود و توانست اولین گل سپاهان را به ثمر برساند.

شفیعی گفت: با اخراج علی محمدی ده نفره سپاهان و تعویض نویدکی، تیم ضربه خورد، اسماعیلی فر مصدوم شد، شیفت ها ناموفق بود، حملات سپاهان ادامه داشت اما ذوب آهن باز هم فضاها را بسته و شکست خورد. او یک ضد حمله خوب زد.

این مربی گفت: اگر ذوب آهن دقت بیشتری می کرد در نهایت گل های بیشتری می زد، این دو تیم ممکن است همیشه با نحوه بازی خود موفق نباشند، سپاهانی ها باید آرامش خود را حفظ کنند، سپاهانی ها با فکر قهرمانی آنها به زمین آمدند و به هر حال همه تیم ها در حال برنامه ریزی هستند و امیدوارم هر دو تیم اصفهانی موفق شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید