قهرمانی لیگ برتر هندبال در سپاهان، ذغال سنگ طبس و ستاره دستستان / دربی نفس گیر اصفهان به رنگ طلایی

ساعت: 21:41
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789813

در آغاز چهارمین دوره لیگ برتر هندبال تیم های سپاهان، کول طبس و ستارگان دستستان به برتری دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، چهارمین دوره از مرحله اول لیگ برتر هندبال با برگزاری 3 دیدار آغاز شد.

در اولین دیدار امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان موفق شد در ثانیه های بازی با پیروزی نتیجه تساوی را تغییر دهد.

در این دیدار سپاهان بازی را خوب آغاز کرد و در دقایق ابتدایی 3 امتیاز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ذوب آهن بر بازی مسلط شد و در نیمه اول 13 بر 13 بازی را به تساوی کشاند.

بازی در نیمه دوم از نزدیک تماشایی و نفس گیر بود به طوری که 13 ثانیه مانده به پایان بازی اعلام خطای پنالتی به سود سپاهان باعث شد تا هیجان این دیدار که با نتیجه 24 دنبال می شد به اوج خود برسد. اوج. محمدرضا اوری پشت نقطه پنالتی ایستاد و موفق شد توپ خود را به ثمر برساند.

شاگردان صادقی سپس در 10 ثانیه پایانی بازی موقعیت خود را در حمله از دست دادند و توپ به محمد سیاوشی دروازه بان سپاهان رسید و او برای بیست و ششمین بار دروازه خالی ذوب آهن را باز کرد تا نتیجه نهایی 24 بر 26 به سود طلایی ها به پایان برسد. تیم بخور

در دومین دیدار امروز دو تیم سپاهان نوین و طبس کول در چهارمین دوره لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند که در پایان کول طبس با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسید.

ذغال که نیمه اول را 16 بر 10 برد، در نیمه دوم برتری را حفظ کرد و در پایان با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد.

تیم لیگ برتر هندبال ستارگان دشتستان در سومین و آخرین دیدار روز نخست رقابت های دور برگشت مرحله چهارم با شکست رعد پدافند به دومین پیروزی دست یافت.

از ساعت 19 امشب (یکشنبه) دو تیم ستارگان دشتستان و رعد پدافند در سالن پیامبر اعظم (ص) کوم به مصاف هم رفتند که در پایان ستارگان دشتستان نتیجه این دیدار را با نتیجه 26 بر 28 به ثبت رساند.

نیمه اول این رقابت ها با نتیجه 14 بر 10 به سود نماینده دشچستان به پایان رسید.

این رقابت ها فردا (دوشنبه) با دو دیدار پیگیری می شود که پاس ناجا قم از ساعت 14:30 به مصاف نفت و گاز گچساران می رود و از ساعت 17 نیز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون لیدر لیگ به مصاف کرمان کوپر می رود.

مرحله چهارم لیگ برتر هندبال تا روز جمعه 19 آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید