لیگ برتر هندبال بانوان قهرمانی سپاهان، سنگ آهن بافق، شهرداری ملایر و شاملی کازرون

ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796685

در آغاز لیگ برتر هندبال بانوان تیم های سپاهان، سنگاهان بافق، شهرداری ملایر و شاملی کازرون قهرمان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

در اولین دیدار امروز دو تیم شاهرود و سپاهان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه 25 بر 19 برنده این دیدار اعلام شد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 8 بر 15 به سود سپاهان به پایان رسید.

در دومین دیدار امروز دو تیم سنگاهان بافق و آتریسا به مصاف هم رفتند که بافق موفق به برتری شد.

دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی داشتند که این نیمه با تساوی 12 به پایان رسید اما در نیمه دوم سنگاهان بافق موفق شد اختلاف امتیازی با حریف ایجاد کند و در نهایت بازی را با نتیجه 28 بر 21 به پایان رساند. .

متین ناید سمیعی بازیکن و سرمربی آتریسیا در نیمه دوم از بازی اخراج شد.

در سومین دیدار امروز شهرداری ملایر و صنایع روشنایی یکتا افروز البرز در مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف هم رفتند که این جدال مهیج و زیبا به سود ملایر خاتمه یافت.

اگرچه دو تیم در نیمه اول دست به دست هم دادند اما استفاده بهتر از بازیکنان ملایر در بازی منجر به پایان نیمه اول با نتیجه 17 بر 13 به سود آنها شد. نماینده ملایر در قسمت دوم این دیدار اختلاف امتیاز خود را افزایش داد و در نهایت بازی را با نتیجه 31 بر 24 به پایان رساند.

در آخرین و حساس ترین دیدار روز نخست دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان، دو تیم تاسیسات دریایی و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مهسا معتمدی را شکست دادند.

در این دیدار که نیمه اول آن با نتیجه 12 بر 7 به سود امکانات به پایان رسید، نیمه دوم بسیار نزدیک و باثبات بود به طوری که بازیکنان شهید شاملی کازرون در نیمه اول موفق به کاهش اختلاف امتیاز شدند اما در در پایان با نتیجه 22 بر 24 نتیجه این دیدار را به حریف واگذار کردند.

دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان 12 دی ماه با برگزاری 4 دیدار به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید