لیگ برتر هندبال بانوان پیروزی کات، سنگ آهن، شاملی و تاسیسات دریایی / بالای جدول دست نخورده ماند

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801068

در آغاز سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تیم های کت شاهرود، سنگهان بافق، شاملی کازرون و تاسیسات دریاس به برتری دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

در آغاز سومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور و در اولین دیدار امروز از ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) دو تیم صنایع روشنایی شاهرود کات و یکتا افروز البرز به مصاف هم رفتند که در 22 به برتری دست یافتند.

شروع این بازی در نیمه اول بازی بود که شاگردان خدیجه قانع به تدریج فاصله را در کات افزایش دادند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 18 بر 10 به سود شاهرود به پایان برسد. در نیمه دوم اختلاف امتیاز بیشتر شد و در نهایت کات با نتیجه 32 بر 22 پیروز میدان شد.

در دومین دیدار امروز دو تیم سنگاهان بافق و سپاهان به مصاف هم رفتند که بافق پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 11 بر 12 به سود نماینده بافق به پایان رسید. شاگردان ناهید گارسیا در نیمه دوم اختلاف امتیاز خود را افزایش دادند و در نهایت یک پیروزی با نتیجه 25 بر 21 به سود خود ثبت کردند.

از نکات جالب این دیدار غیبت مینا وطن پرست ملی پوش و سپاهان بود که به دلیل مصدومیت و جراحی در این تیم حضور نداشت.

در سومین دیدار امروز آترسیا و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که نماینده صوفیه با نتیجه 14 بر 27 شکست خورد.

شاگردان فاطمه محمدانی در نیمه اول این دیدار با نتیجه 4 بر 13 به رختکن رفتند. شهید شاملی کازرون در نیمه دوم اختلاف امتیازهای خود را افزایش داد و در نهایت با 13 امتیاز اختلاف از تیم جدید لیگ برتر به نتیجه این دیدار رسید.

در چهارمین دیدار امروز تیم های تاسیسات دریایی و شهرداری ملایر به مصاف هم رفتند که به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند که در پایان 60 دقیقه نماینده تهران جذاب و نفس گیر بود. لیگ.

این دیدار که در نیمه اول با نتیجه 17 بر 16 به سود ملایر به پایان رسید، در نیمه دوم با تسهیلات همراه بود و با نتیجه 29 بر 33 به پایان رسید.

اگرچه شهرداری ملایر در ابتدای نیمه اول موفق به ایجاد 4 امتیاز اختلاف شد و دروازه بان آن با درخشش خود چندین موقعیت گلزنی را از حریف گرفت اما در دقیقه دهم نیمه دوم امکانات نیروی دریایی از تجربه خود استفاده کرد. بازیکنان تا اینکه بازی با تساوی به پایان رسید. جریانی موفق به ایجاد اختلاف سه گل شد و در نهایت بازی را با نتیجه 33 بر 29 به پایان رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید