قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ملایر، سنگ آهن و تاسیسات دریایی بافق / تاسیسات

ساعت: 21:40
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797317

در پایان دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان، تاسیسات نیروی دریایی در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ، دومین روز از مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان با برگزاری 4 دیدار به طول انجامید.

در اولین دیدار از دومین روز از دومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، هر دو تیم شهید شاملی کازرون و شهرداری ملایر به مصاف هم رفتند که در پایان شهرداری ملایر در یک بازی فوق العاده رقیب خود را شکست داد.

بازی در نیمه اول این دیدار بسیار فشرده و درست بود. لحظه مهم این دیدار در نیمه اول واکنش های الناز یارمحمدی دروازه بان ملایر بود که منجر به بسته شدن اکثر توپ های تیم ملی شهید شاملی شد. در پایان این نیمه غافلگیری آغاز شد و ملایر با برتری 12 بر 7 راهی رختکن شد. ملایر در نیمه دوم نیز برتری خود را افزایش داد و در نهایت توانست نایب قهرمان فصل گذشته را با نتیجه 28 بر 20 از پیش رو بردارد.

در دومین دیدار امروز تیم سنگهان بافق به سختی و تنها با یک اختلاف تیم شاهرود کات را شکست داد.

بوف نیمه اول این دیدار را با نتیجه 12 بر 11 به پایان رساند. این تیم در نیمه دوم نیز همین اختلاف امتیاز را حفظ کرد و در نهایت با نتیجه 25 بر 24 پیروز شد.

در سومین دیدار امروز تیم های انتهای جدول رده بندی یعنی آتریسا و یکتا افروز صنایع روشنایی البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

اگرچه آترزیا نیمه اول بازی را با نتیجه 15 بر 11 برد، اما در نیمه دوم نتوانست این اختلاف امتیاز را حفظ کند و در نهایت هر دو تیم روی نتیجه 28 به توافق رسیدند.

در آخرین دیدار دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم های پیشرو سپاهان و تاسیسات دریایی به مصاف هم رفتند که در نهایت تاسیسات دریایی با پیروزی مقابل نماینده اصفهان بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

نیمه اول این دیدار حساس و زیبا با نتیجه 11 بر 12 به سود تیم به پایان رسید. با وجود تلاش سپاهان در نیمه دوم، شاگردان مهسا معتمدی در نهایت با نتیجه 24 بر 19 پیروز شدند و در بالای جدول ایستادند.

این نتیجه اولین شکست سپاهان در لیگ برتر هندبال بانوان بود.

* امکانات پیشرو شده است

پس از پایان دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم تاسیسات دریایی با 10 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. سپاهان در آخرین بازی امروز با 8 امتیاز مقابل تاسیسات شکست خورد و شهرداری ملایر با 6 امتیاز سوم شد.

همچنین سنگاهان بافق با 5 امتیاز در رده چهارم و شهید شاملی کازرون با 4 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

کت شاهرود با 2 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و در پایان رده بندی تیم های یکتا افروز البرز و صنایع روشنایی آتریسا هر کدام با یک امتیاز در رده های هفتم و هشتم قرار گرفتند.

رقابت های دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان از اول دی ماه آغاز شد و امروز (یکشنبه) با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید