قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان بافق، کت، سپاهان و تاسیسات دریایی

ساعت: 23:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801722

تجلیل از پیشکسوتان هندبال در حاشیه این مسابقات

تیم های سنگاهان بافق، کت شاهرود، سپاهان و تاسیسات دریایی قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز در چارچوب رقابت های سومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان 4 دیدار برگزار شد.

در اولین دیدار امروز تیم های صنایع روشنایی یکتا افروز البرز و سنگ آهن بافق به میدان رفتند و در پایان بافق با نتیجه 32 بر 23 پیروز میدان شد.

نتیجه نیمه اول این دیدار 13 بر 18 به سود بافق به پایان رسید.

در دومین دیدار امروز شهید شاملی کازرون به مصاف کت شاهرود رفت که در نهایت این دیدار را به شاگردان خردسال خدیجه قانع در کت واگذار کرد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 9 بر 12 به سود کت به پایان رسید. کات در نیمه دوم نیز اختلاف امتیاز را حفظ کرد و در نهایت توانست 29 شهید از 24 شهید شکست خورده شمیل را بیرون کند.

در سومین بازی امروز سپاهان و شهرداری ملایر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با پیروزی در این دیدار موفق شد دو شکست اخیر خود را جبران کند.

سپاهان در نیمه اول این دیدار با برتری 16 بر 12 به رختکن رفت و در نیمه دوم با حفظ بازی اختلاف خود را افزایش داد و در نهایت با نتیجه 19 بر 27 بازی را به پایان برد.

وی در آخرین دیدار امروز از سومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در تاسیسات دریایی به مصاف آتریسیا رفت و در نهایت دور نخست را با پیروزی سنگین در این دیدار به پایان رساند.

تجهیزات این دیدار مقابل تیم پایین جدول رده بندی کار سختی بود به طوری که نیمه اول را تنها با 2 امتیاز اختلاف به پایان رساندند و نتیجه 8 بر 10 شد. در نیمه دوم بازیکنان تاسیسات به سختی اختلاف خود را حفظ کردند و در نهایت با برتری 21 بر 28 به خانه برگشتند.

* تجلیل از بانوان پیشکسوت هندبال در حاشیه لیگ

در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان امروز (سه شنبه) و پیش از دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و کت شاهرود از لیگ برتر هندبال بانوان از تعدادی از پیشکسوتان هندبال بانوان تجلیل شد.

در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس و افسانه دهگانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با اهدای گل، تجلیل و هدایایی از پیشکسوتان هندبال بانوان ایران تقدیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید