قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان شاهرود، سپاهان و تاسیسات دریایی

ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781849

در آخرین روز از مرحله اول هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم های شاهرود، سپاهان و مارین فاسیلیتیس به پیروزی رسیدند و با تساوی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین روز از مرحله اول هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

در اولین دیدار امروز دو تیم سنگاهان بافق و شهرداری ملایر با تساوی به پایان رسیدند.

نیمه اول این بازی نزدیک و نزدیک با نتیجه 14 بر 16 به سود شاگردان ناهید گارسیا به پایان رسید اما نیمه دوم این بازی با تساوی 28 امتیازی به پایان رسید.

در دومین دیدار امروز دو تیم شاهرود و آتریسا کت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان خدیجه قانع در اولین بازی در کت پیروز شدند و اولین پیروزی خود را پس از 2 شکست به دست آوردند.

کرنر نیمه اول بازی را 7 بر 13 و نیمه دوم را 17 بر 24 به سود خود به پایان رساند.

این سومین شکست تیم تازه منتخب آتریسا از لیگ برتر است.

در سومین و حساس ترین دیدار دو تیم سپاهان و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی پوشان با پیروزی از زمین مسابقه بیرون آمدند.

اسب های طلایی در نیمه اول 14 بر 18 به پیروزی رسیدند و در پایان 29 امتیاز از 29 امتیاز را به دست آوردند تا سومین پیروزی خود را در پایان این مرحله ثبت کنند.

در آخرین دیدار امروز دو تیم صنایع روشنایی و تاسیسات دریایی یکتا افروز البرز به مصاف هم رفتند که شاگردان مهسا معتمدی عنوان تیم برنده تاسیسات را از آن خود کردند.

بازیکنان تاسیسات در نیمه اول با برتری 10 بر 17 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تاسیست با نتیجه 31 بر 18 پیروز شد تا سومین پیروزی خود را در پایان این مرحله با اختلاف 13 امتیاز قطعی کند.

اولین دوره از هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان که از دهم آبان ماه آغاز شده بود امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید