تحلیل بازی سپاهان و هوادار/ چرا در این دیدار برای طلایی پوشان سخت بود؟

ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780770

سرمربی فوتبال از دیدار سپاهان و هواداران که با برد طلایی همراه بود گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: تیم و هواداران سپاهان مقابل هم قرار گرفتند در حالی که سپاهان 6 امتیازی و هواداران بدون امتیاز مقابل سپاهان این روزها در اصفهان روی کار آمدند، هوادار دو دیدار قبلی به پیکان رفت و او داده بود. به استقلال رفت و مقابل استقلال خوب بازی کرد.

این مربی فوتبال گفت: هواداران در شرایط جدول بدشانسی آوردند. این تیم به تازگی وارد لیگ برتر شده است. بازیکنان جوانی هستند. بازی مقابل استقلال برای آنها سخت بود و به همین دلیل مسابقات را واگذار کردند. توزیع شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه هواداران در دو دیدار ابتدایی با تیم های سختی روبرو شدند، گفت: بازیکنان جوان انگیزه خاصی برای بازی مقابل تیم های قدرتمند و برتر دارند و در این دیدارها بازیکنان با نگرش های متفاوتی بازی می کنند.

61ff7301 d9b1 46e5 9ca2 05f675283b02 خبر خاکستری

* هوادار به خوبی تیم سپاهان را آنالیز کرده بود

وی با بیان اینکه هواداران تیم سپاهان را به خوبی آنالیز کردند، گفت: به نظر من می توانیم جدول رده بندی امسال را به دو گروه 8 تیمی تقسیم کنیم، 8 تیم انتهای جدول نسبت به بهترین تیم ها بسیار ضعیف تر هستند و این بازی باید درس بزرگی باشد. برای 8 تیم انتهای جدول.

حسن شفیعی اذعان داشت: سپاهان پارسال به تیم های پایین جدول ضربه خورد، بنابراین تیم های انتهایی باید بترسند و مراقب باشند. سپاهان باید برای بازی هایی که با تیم های ضعیف دارد برنامه ریزی کند و با دقت بیشتری بازی کند و همچنین با برنامه های متفاوت مقابل تیم ها بایستد.

به گفته این مربی، تیم سپاهان در حالی که او در خانه بازی می کرد، فکر بازی 3 امتیازی را کشف کرد و بازی را بسیار آسان دید. شایعه شده بود که مهاجمان او در نقاط مختلف زمین با سیستم منظم شروع به حمله کردند.

شفیعی ادامه داد: تا دقیقه 20 سپاهان کنترل توپ، زمین و زمین را در اختیار داشت و سپاهان به جای بازی با هواداران دو نفره، برای شکستن پوشش هواداران از داخل زمین رفت تا از سوراخ های بسته عبور کنند. برنامه ها

وی افزود: اولین برنامه این بود که سپاهان توپ را در اختیار داشته باشد تا بتواند آنها را کنترل کند و او در نظر داشت که سپاهان به مناطق پرخطر نرود و برنامه دومش استفاده از اشتباهات سپاهان در میانه زمین و راه اندازی بود. یک ضد حمله. . ضربه بزنید و تاکتیک انجام دهید. در نیمه اول هم شاهد چند ضربه کرنر بودیم که گاهی خطرناک بود.

حسن شفیعی ادامه داد: زمانی که توپ در اختیار سپاهان بود به خصوص در مناطقی که خطر دور از دروازه بود، هوادار کار می کرد و سپاهان در عرض بازی می کرد و آنها را کنترل می کرد و همچنین اجازه نمی داد سپاهان دور بزند و جلو بازی کند. .

این مربی فوتبال تصریح کرد: از آنجایی که مهاجمان و بال های تیم سپاهان سرعت بیشتری داشتند، هواداران با دفاع منسجم و پوشش لازم، پوشش پشتی را بهتر از قبل کردند. آنها قصد داشتند مهاجمان خوب تیم سپاهان را ببندند و مناطق پرخطر را به خوبی ببندند.

شفیعی با بیان اینکه فکر می کنم شهریار مقانلو این روزها وضعیت خوبی در فوتبال ندارد، گفت: پرتاب.

وی افزود: سپاهان گاهی هوادار را در زمین خودش می گیرد و می گیرد اما هوادار باهوش تر بود و سریع حرکت می کرد. سپاهان در نیمه اول می توانست کار را انجام دهد و باید به هافبک ها اجازه می داد. خط هافبک تیم هواداری وارد زمین خودش شد و سپس حمله کرد اما هوشیاری هواداران مانع از این کار سپاهان شد.

حسن شفیعی تاکید کرد: در نیمه اول سپاهان به هر طریقی می خواست به دروازه حریف نزدیک شود و با وجود مهاجمان قوی نتوانست از کنار هواداران عبور کند. و باید می دیدیم که مربیان برای ادامه بازی چه تصمیمی می گیرند.

این مربی فوتبال گفت: در 45 دقیقه دوم منتظر تصمیم نویدکی بودیم تا ببینیم برنامه را تغییر می دهد یا خیر. در ابتدای نیمه دوم شاهد چند پاس کوتاه و سپس یک پاس بلند به مغانلو بودیم که جلوی زمین و در چند مورد بود که موفق بودند و نیروها به همین منوال ادامه دادند.

شفیعی گفت: عنایتی به سرعت این وضعیت را درک کرد و بازیکنی را به خط دفاعی خود اضافه کرد تا زمانی که مدافعان حریف رو به توپ هستند و قطر خط دفاعی آنها ضخیم است ضربه سر بزند. برای اینکه قطر خط دفاعی را کم کند اما هواداران اجازه ندادند سپاهان از دفاع چپ و راست او عبور کند.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: سپاهان گاهی با دو تیرک بازی می کرد و سعی می کرد با زدن توپ های بلند از توپ سوم برای گلزنی استفاده کند اما بی دقتی و سرعت سپاهان مانع از نزدیک شدن توپ ها به دروازه حریف شد.

1dab6fdd 21f7 4d61 b415 a159883a4634 خبر خاکستری

* تغییراتی که عنایتی با نزدیک شدن به پایان نیمه دوم انجام داد به ضرر او بود

وی گفت: به نظرم جابجایی هایی که عنایتی در پایان نیمه دوم انجام داد به ضرر او بود. او بازیکنان خوبی در زمین داشت که با هم جفت شده بودند و با تغییر این بازیکنان دقت تیمش، پوشش خوبی داشت اما گل بدی دریافت کرد.

به گفته این مربی: با نزدیک شدن به دقایق پایانی، سپاهان سرعت پاس را افزایش داد و به جای پاس های متمرکز سعی در پاس دادن به مهاجمان داشت و کمی پرس می کرد و هوادار سعی می کرد فضا را برای سپاهان محدود کند تا مهاجمان نتوانند پاس دهند. برو جلو.

شفیعی اذعان داشت: وقتی سپاهان تیم حریف را به زمین خود آورد و سپس توپ را دریافت کرد، در نیمه دوم راحت تر به دروازه حریف نزدیک شد، او هم همین کار را کرد. آنها نرفتند.

وی بیان کرد: در این دیدار فاز دفاعی سپاهان بی نتیجه بود و حملات کمی روی دروازه این تیم انجام شد و با تعویض های محرم، فاز هجومی با ورود خلعتبری و احمدزاده باتجربه قوت گرفت، نشاط خاصی در میانه راه. از میدان. ایجاد شد.

حسن شفیعی گفت: با فشاری که سپاهان به تیم هوادار آمد اشتباهاتی در میانه زمین و در قلب دفاع هواداران رخ می داد و این تیم از حالت منسجم خارج شد و سپاهان موفق به گلزنی شد. . سپاهان بود و این دیدار باید درس بزرگی برای سپاهان باشد.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: سپاهان باید طوری بازی کند که در خانه پیروز شود و اگر هر تیمی بتواند سه امتیاز در خانه و یک امتیاز خارج از خانه بگیرد می تواند قهرمان لیگ شود.

شفیعی ادامه داد: دفاع خوب از خود یک هنر است. تیم سپاهان مقابل تیم هایی که دفاع خوبی دارند با مشکل مواجه است. این تیم باید از طرح های مختلف دور زدن و شوتزنی استفاده کند و با توجه به اینکه او در یک سوم خودش هوادار بود شاهد مشت و بازی های ترکیبی و دریبل نبودیم.

این مربی فوتبال گفت: سپاهان حدود 6 دیدار دیگر مانند مسابقه دارد که محرم باید به آن فکر کند و برای آن برنامه ریزی کند. ممکن است تیم هایی که دفاع خوبی دارند امتیاز بگیرند. سپاهان تیمی یک دست، هماهنگ و صبور است، اما لازم نیست در بازی حضور داشته باشید. او زمان را تلف می کند و باید سریع گل بزند.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: حفاظتی که هواداران داشتند شاید در دنیا پیدا نشود، این تیم بازی شفافی را انجام داد و اگر بتواند دفاع بهتری داشته باشد قطعا می تواند موفق باشد و در پایان آرزوی موفقیت دارم برای هر دو تیم اصفهانی، ذوب آهن و سپاهان.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید