بازی با هوادار اولین بازی تدارکاتی ما بود

ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781835

مربیان فن و پدیده در نشست خبری پس از هفته چهارم بازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی هواداران پس از پیروزی 2 بر صفر هواداران مقابل پدیده گفت: ابتدا باید سالگرد درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت بگویم و این 5 امتیاز را به شما تقدیم می کنم. فکر می کنم شرایط بهتری نسبت به بازی قبل داشتیم، نه اینکه در دیدارهای قبل مستحق شکست بودیم، بلکه مقابل مدعیان قهرمانی بازی کردیم، اما امروز با شرایط خاصی آمدیم و دیدید که تیم ما این کار را انجام داد. تمام ایده های تاکتیکی در زمین و موقعیت های خوبی به دست آورد.

وی افزود: ما از دو فرصت خود استفاده کردیم اما از فرصت های دیگر استفاده نکردیم و باید در آینده این مشکل را حل کنیم. من از زحمات بچه ها خیلی راضی هستم، آنها تمام تلاش خود را برای بازی کردند. یکی دو روز استراحت می کنیم و دوباره شروع به کار می کنیم تا بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم هواداری در نشست خبری پس از دیدار با پیکان درباره غیبت خود تصریح کرد: باید بابت این سوال عذرخواهی کنم چون شرایط خوبی نداشتم. وقتی نمی توانید به سوال پاسخ دهید، بهتر است کسی را داشته باشید که آرام تر باشد. در بازی با پیکان 3 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و 3 شوت زدیم که فقط یکی از آنها در چارچوب بود. بیش از 700 پاس در زمین انجام دادیم اما با دو سه موقعیت در ضدحمله به گل رسیدیم و این خیلی ناراحتم کرد.

عنایتی گفت: باید تجربه کسب کنیم و آماده باشیم تا مهمترین اتفاقات را مقابل تیم های بزرگتر ابداع کنیم. هر چه بیشتر برویم تجربه بیشتری داریم و فوتبال بهتری نسبت به هواداران خواهید دید.

وی با اشاره به بازی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: شرایط در این ورزشگاه برای ما مهیا است و باید با هیات مدیره جلسه بگذاریم و ببینیم چه می شود. از شرایط میزبانی و همکاری هیئت فوتبال البرز راضی هستیم. اینجا ما از هر نظر راحت هستیم.

سرمربی تیم هوادار درباره گل نزدن تیمش در این دیدار گفت: در این دیدار تغییراتی داشتیم و سیستم تیم را به کلی تغییر دادیم. در این 4 بازی تقریباً با 3 سیستم مختلف کار کردیم. سیستم را با توجه به تحلیل حریف انتخاب می کنیم. تیم ما هم در حمله و هم در دفاع عالی بود. دفاع تیمی بزرگترین اصل است و شاید در مسابقات قبلی با آن مشکل داشتیم. در بازی مقابل سپاهان و استقلال گل هایی زدیم که در بازی نبود. فکر می‌کنم هر دروازه‌بانی که در دروازه بود گل می‌خورد چون توپ‌ها به جایی می‌رفت که خیلی سخت بود. دست بچه هایم را می بوسم چون امروز واقعا شجاعانه بازی کردند و امیدواریم با این حس لیگ را ادامه دهیم.

وی در خصوص جذب داریوش شجاعیان و روح اله باقری خاطرنشان کرد: این بازیکنان از کیفیت فنی و اخلاقی بالایی برخوردار هستند و می توانند سطح تیم ما را بالا ببرند. آنها از زمانی که وارد این عرصه شدند انگیزه کار داشتند. من برای بازیکنان باتجربه ام حساب ویژه ای باز کرده ام و مطمئنم گره های زیادی را می توان با این بازیکنان باز کرد. امیدوارم این بازیکنان به حق فوتبال خود برسند، چون هنوز پیر نشده اند و می توانند ادامه دهند.

* میثاقیان: بازی با هوادار اولین بازی تدارکاتی ما بود

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده پس از شکست دو بر صفر پدیده مقابل هواداران گفت: تیم ما خوب بازی نکرد و هواداران بهتر بودند. دنبال بهانه نیستم اما یک هفته است که تیم را هدایت می کنم. برخی از بچه ها به دلیل بسته بودن پنجره و نقل و انتقالات نتوانستند بازی کنند و امروز با سایر بازیکنان بازی کردند و این اولین بازی تدارکاتی ما در این مدت بود.

وی افزود: سه چهار روز قبل از این مسابقه اردو و تمرین خوبی در تهران داشتیم که از مالک باشگاه ممنونیم اما تیم انرژی در بازی امروز تمرینی نداشت. من مطمئن هستم که تیم خوب خواهد شد و بیشتر در مورد تیم خواهم دانست زیرا آمار و ارقام را نمی دانستیم. یادتان باشد سال گذشته تنها دو نفر در تیم مانده بودند و تغییرات زیادی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: برای اینکه تیم به روزهای خوب برگردد و مثل گذشته بازی کند باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم و 4.5 بازی داشته باشیم. تعطیلات لیگ به نفع ماست و در این مدت یک بازی تدارکاتی و اردو داریم. تیم ما چند بازی انجام داد و این اولین بازی کودکان در سه ماه گذشته بود. در دیدار قبلی 7 مهره نداشتیم اما مطمئن هستیم که 100 درصد بهتر خواهیم شد.

میثاقیان خاطرنشان کرد: ما تیمی مثل ابومسلم در مشهد هستیم و افرادی مثل ابومسلم باید تیمی را که دارند دوست داشته باشند. اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و هیئت فوتبال باید در کنار هم باشند، با هم قهر نکنند و همه به کمک یکدیگر باشند. مدیرعامل باشگاه از جیب خودش پول می دهد تا تیم روز به روز بهتر شود.

وی گفت: کار سختی در پیش داریم اما قطعا بهتر خواهیم شد. امروز از نحوه بازی تیم خیلی ناراحت شدم. من از بچه ها انتظار بیشتری داشتم، واقعا عالی بودند، اما شاید استرس، تنش و ورزش نکردن دلیل آن بود و مطمئنم بهتر می شویم و روزهای خوبی می آیند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص انتشار فیلمی از دیدارش با رضا مهاجری و درخواست او برای اتحاد برای ارتقای تیم و احتمال وقوع آن گفت: رضا مهاجری دوست و شاگرد من بود و با من کار می کرد. با هر کسی باشم و همیشه با همه ارتباط داشته ام. در 50 سالی که در فوتبال هستم، من را می شناسید و با هیچکس مشکلی نداشته ام، اما واقعاً امکان همکاری وجود نداشت. با این حال، وظیفه من به عنوان مربی این بود که این را بگویم. اگر یادتان باشد به جاهای سخت تری مثل سیاه جامگان و بوشهر رفتم و مطمئنا با تلاش باشگاه روزهای خوبی خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید