به بازی های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم/ بازی مقابل بلاروس شروع خوبی برای دیدارهای آینده ماست


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910495

پارسال مقابل این تیم بازی کردیم و 6 گل خوردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه مقابل بلاروس می تواند شروع خوبی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آسیا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پیروزی مقابل بلاروس گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما از بلاروس سپاسگزاریم که در ایران هستیم. امروز فرصت خوبی بود تا خودمان را محک بزنیم. بازی امروز واقعا دلیل و فرصتی برای اثبات بود، بچه های ما مقابل یک تیم اروپایی خیلی خوب و آماده بازی کردند.

آزمون با بیان اینکه بازی بلاروس را آنالیز کرده بودیم، گفت: شناخت نسبی از این تیم داشتیم و می دانستیم که بلاروس هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی سر و شانه بالاتر از ما قرار دارد. ما پارسال مقابل این تیم بازی کردیم و 6 گل خوردیم. اما بچه ها امروز با عملکرد خوب و منصفانه خود این تیم را شکست دادند. مسلم است که اگر به این تیم وقت داده شود و بازی های تدارکاتی مناسبی داده شود، مطمئن باشید هر روز که می گذرد شرایط تیم ملی بهتر می شود. قبلا اینطور نبود اما امروز فوتبال بازی کردیم و همانطور که گفتم فوتبال ما قدم به قدم در حال پیشرفت است. ما به بازی های تدارکاتی نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز با ۶ بازیکن مصدوم که جزو بازیکنان اصلی تیم بودند به میدان رفتیم و موفق شدیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. خدا را شاکرم که جواب زحماتمان را گرفتیم. بچه ها به حرف های ما گوش دادند و توصیه هایی را که در تمرین امروز به آنها دادیم خیلی خوب در زمین به کار گرفتند. قبل از بازی هم به بازیکنان گفته بودیم که نتیجه بازی برای ما خیلی مهم است، اما مهمتر از آنچه در زمین از شما می خواهیم.

آزمون در پایان گفت: دو بازی دوستانه مقابل بلاروس می تواند شروع خوبی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آسیا باشد. چهار بازیکن تیم ملی جوانان امروز مقابل بلاروس به میدان رفتند و بهترین عملکرد را با بازیکنان باتجربه داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید