به دور بعدی پنجره انتخابی می رویم اما قزاقستان را مقتدرانه باید شکست دهیم/ کمبود دیدارهای تدارکاتی مشکل بسکتبال ماست


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856092

امکان انتقال بازیکنان بین تیم های ملی A و B وجود دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: تنها مشکل ما این بود که بازی تدارکاتی نداشتیم که به دلیل کمبود وقت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید ارمگانی سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از بازی تدارکاتی با تیم جدید گفت: فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم زیرا تیم ایران نوین نیز ثابت کرد که بازیکنان جوان و مستعدی هستند که بسکتبال را خوب می فهمند و خوب بازی می کنند. هر دو تیم با یک سیستم خاص کار کردند که کار را سخت و نزدیک می کند. در نیمه دوم تجربه بازیکنان تیم A به ما کمک کرد و نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم.

وی ادامه داد: در این دیدار سعی کردیم به همه مردم خود میدان بدهیم و فرصت حضور در زمین را داشته باشیم تا برنامه های خود را در زمین محقق کنیم و در تاکتیک هایی که می خواستیم تجدید نظر کنیم. در مجموع بازی خوبی بود و اگر بتوانیم 2 بازی تدارکاتی را ادامه دهیم، مطمئناً در مسابقات آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی درباره دیدارهای از پنجره سوم انتخابی مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان 2023 گفت: این پنجره برای ما بسیار مهم است زیرا در پنجره بعدی نتیجه این پنجره را با خود خواهیم برد. از این گروه 3 تیم به دور بعدی انتخابات راه خواهند یافت و بدیهی است از گروه ما در دور بعد ایران، قزاقستان و سوریه را پشت سر خواهند گذاشت. مهم این است که امتیاز بیشتری از دست ندهیم و قزاقستان را با اختلاف بیش از 5 امتیازی شکست دهیم تا در صورت تساوی و باخت این عامل به نفع ما باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: با یکی از تیم های حاضر در لیگ صربستان که اکنون در فینال رقابت های باشگاهی این کشور حضور دارد دو بازی تدارکاتی خوب خواهیم داشت که قطعا مفید خواهد بود. از شرایط تیم راضی هستم و امیدوارم هفته آینده به اوج آمادگی بدنی برسیم تا مقابل قزاقستان و سوریه نتایج خوبی کسب کنیم.

ارمگانی درباره احتمال جابه جایی بازیکنان حاضر در اردو بین تیم های ملی الف و ب تصریح کرد: به همین دلیل این دو تیم را در کنار هم در اردو نگه داشتیم. امکان انتقال بازیکنان با توجه به نیاز و شرایط وجود دارد. هفته آینده با 14 بازیکن به صربستان می رویم و همان 14 بازیکن را با خود به قزاقستان و سوریه می بریم.

وی در خصوص وضعیت اردوها گفت: فکر می کنم فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اردوها به خوبی برگزار شود. الان بازیکنان ما در هتل المپیک هستند و سعی کردیم در بهترین زمان تمرین کنیم. تنها مشکل ما نبود مسابقات تدارکاتی به دلیل کمبود وقت بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید