دیدارهای تدارکاتی آمادگی تیم ملی را برای پنجره سوم تقویت می کند/ اردوی صربستان به ثمر نشست


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878164

حامد حدادی در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال؛

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: دو دیدار تدارکاتی برای تیم ملی در صربستان برگزار می شود که به آمادگی بهتر برای بازی مقابل قزاقستان و سوریه کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه عزیمت به اردوی آماده سازی صربستان در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال درباره آمادگی این تیم گفت: می رویم دو دیدار تدارکاتی برای تیم ملی در پیش است. خود را برای بازی با سوریه و قزاقستان بهتر کنید. علاوه بر این دو دیدار می توانیم حدود 10 جلسه تمرینی در صربستان داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم این اردو بدون مصدومیت برگزار شود تا بتوانیم آمادگی صددرصدی برای دیدارهای مقدماتی پنجره سوم جام جهانی داشته باشیم.

حدادی افزود: در هفته های اول و دوم اردوهای تیم ملی روی هماهنگی سیستم های تیمی کار کردیم و در هفته سوم تیم قزاقستان را آنالیز کردیم. فکر می کنم در هفته چهارم تیم سوریه را آنالیز کنیم و روی سیستم آنها کار کنیم. فکر می کنم دو دیداری که در صربستان داریم می تواند ما را فریب دهد. من خودم یک سال بود که با بازیکنان دیگر بازی نکردم و من و خیلی از بازیکنان دیگر از شرایط بازی دور بودیم، چند بازی که در ایران با تیم جدید ایران انجام دادیم خیلی به تیم کمک کرد. در دیدار مقابل قزاقستان و سوریه تمام توان خود را برای سرمایه گذاری 100 درصدی در زمین انجام می دهیم و انشاالله بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید