زمان دیدارهای تدارکاتی تیم های ملی والیبال ایران و صربستان مشخص شد/ دیدار شبانه با دوست قدیمی!


ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842155

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه روزهای 20 و 22 خرداد از ساعت 19 و 45 دقیقه به مصاف صربستان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران به منظور آمادگی برای حضور شایسته در لیگ ملت ها در سال 2022، اردوی آماده سازی خود را از روز یکشنبه 18 خردادماه در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می کند.

طبق برنامه تدارک دیده شده برای این اردو شاگردان بهروز عطایی در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند کرد و این تمرینات تا 23 خرداد در بلگراد ادامه خواهد داشت.

همچنین دو دیدار تدارکاتی در این شهر برای بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برگزار می شود که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 22 خردادماه از ساعت 19:45 برگزار می شود.

ایگور کولاکوی درد، سرمربی سابق تیم ملی ایران در حال حاضر هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده دارد.

تیم والیبال مردان ایران جمعه شب 13 خرداد از بلگراد به مقصد برزیل حرکت می کند و پس از یک سفر طولانی صبح یکشنبه (15 خرداد) وارد برزیل می شود.

هفته اول لیگ ملت ها از 27 تا 22 خردادماه در این شهر پیگیری می شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می رود.

محمد طاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین تهته، محراب ملکی سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، آمد رضام و امین رضاحم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید