برنامه تدارکاتی تیم ملی والیبال اعلام شد/ دو بازی دوستانه با صربستان قبل از حضور در لیگ ملت ها


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822975

تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در لیگ ملت‌ها در سال 2022 در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم ملی صربستان می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که اردوی آماده سازی خود را از 20 فروردین ماه آغاز کرده است، 18 خردادماه در لیگ ملت های 2022 به مصاف حریفان خود می رود.

پس از مذاکرات و مکاتبات لازم بین فدراسیون والیبال ایران و کشورهای مختلف و والیبالیست های مطرح دنیا، صربستان و استرالیا دو کشوری بودند که برای دیدار دوستانه با تیم ایران ابراز علاقه کردند.

با تشخیص بهروز عطایی سرمربی تیم ملی کشورمان، مقرر شد تیم ایران پیش از حضور در لیگ ملت های والیبال در دو بازی دوستانه در روزهای 22 و 23 خرداد به مصاف تیم ملی صربستان برود و سپس به میدان برود. برزیل میزبان هفته اول لیگ ملت‌های والیبال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم والیبال مردان ایران 13 خردادماه تهران را به مقصد صربستان ترک می کند و پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با شاگردان تیم ملی والیبال صربستان، ایگور کولاکوی و ادامه تمرینات خود به مدت یک هفته در این کشور، راهی صربستان خواهد شد. برای برزیل

لازم به ذکر است که تیم ملی والیبال استرالیا نیز با برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی ایران در برزیل موافقت کرده است اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی و اهمیت بازی دوستانه با ملی پوش صربستان. دو بازی دوستانه لغو شد.

تیم ملی والیبال ایران چند روز مانده به آغاز لیگ ملت ها در برزیل اردو خواهد زد و چهارشنبه 18 خرداد اولین بازی خود در لیگ ملت ها را برگزار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید