دیدار دوستانه تیم های اصلی ایران و ایتالیا / برد و باخت نمایندگان ایران در دیدارهای تدارکاتی


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821850

تیم های والیبال نوجوانان پسر و دختر ایران در اولین بازی دوستانه خود به مصاف ایتالیا رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والیبال نوجوانان و جوانان پسر و دختر و تیم ملی نوجوانان دختر ایران که در مسابقات جام کورناکیا ایتالیا حضور دارند، شب گذشته اولین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین المللی خود را برگزار کردند.

تیم والیبال جوانان ایران که اردوی مشترک خود را با تیم ملی جوانان ایتالیا از روز سه شنبه 23 فروردین ماه در شهر کامپاباسو آغاز کرده بود، شب گذشته اولین بازی دوستانه خود را مقابل این تیم برگزار کرد.

شاگردان محمد وکیلی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم ملی جوانان ایتالیا شدند. تیم ایران ست اول را 26 بر 24 برد و ست دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 22 شکست داد.

قبل از بازی جلسه ای با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان ایران برگزار شد و واعظ موسوی در مورد آمادگی روحی و فلسفه بازی های تدارکاتی و دوستانه برای اعضای تیم ایران صحبت کرد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی بازی های دوستانه و تدارکاتی رقابت نیست، شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها، رسیدن به ترکیب نهایی و محک زدن از بازیکنان در مسابقات است.

تیم والیبال دختران ایران نیز در سالن حضور دارد بخش با تیم صفحه اصلی (یکی از باشگاه های ایتالیا) یک بازی تدارکاتی داشت که در چهار ست برگزار شد.

شاگردان میترا شعبانیان در هر 4 ست این دیدار با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 12، 25 بر 8 و 25 بر 5 حریف خود را شکست دادند.

تیم والیبال جوانان از ساعت 18 روز سه شنبه به مصاف یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات کورناک کاپ به نام کیونز رفت و این دیدار در چهار ست پیگیری شد که هر تیم در دو ست پیروز شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از عملکرد شاگردانش در این دیدار ابراز رضایت کرد و گفت: هر دو تیم در این دیدار آرنج خود را محک زدند.

پدیده بلوری زاده گفت: اسباب بازی های تیم نوجوانان دختر ایران در اولین دیدار بین المللی خود از زمان تشکیل این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده کردند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نمایندگان والیبال ایران در سه روز مانده به آغاز جام کورناکیا در نوبت صبح به تمرینات خود ادامه می دهند و عصر نیز در دیدارهای دوستانه به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید