پیروزی تیم والیبال دختران و جوانان در دیدارهای تدارکاتی ایتالیا


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822094

تیم های والیبال دختران دختر ایران با پیروزی در آخرین بازی دوستانه خود را برای مسابقات جام کورناکیا آماده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والیبال دختران و جوانان ایران که در مسابقات جام کورناکیجا ایتالیا حضور دارند، شب گذشته دومین و آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی بین المللی خود را برگزار کردند.

نمایندگان رده سنی ایران در والیبال بانوان به مصاف تیم های زیر 19 و 21 سال باشگاه دومویپ پورشیا ایتالیا رفتند و با شکست حریفان خود را برای جام کورناکیا آماده کردند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم جوانان ایران در 2 ست به مصاف حریف رفتند و با نتیجه 25 بر 15 حریف خود را شکست دادند.

تیم والیبال نوجوانان دختر با هدایت پدیده بلوری زاده موفق شد با نتیجه 3 بر صفر رقیب تدارکاتی خود را شکست دهد.

تیم ایران امروز (جمعه 26 فروردین) آخرین تمرین خود را برگزار می کند و از فردا (شنبه 27 فروردین) به مدت سه روز صبح و عصر در جام کورناکیا به میدان می رود.

تیم والیبال جوانان که اردوی مشترک با تیم جوانان ایتالیا را در کامپاباسو برگزار کرده بود، شب گذشته در سومین دیدار تدارکاتی خود با این تیم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در سه ست آن مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در بازی های قبلی کمتر بازی کرده بودند تا در آخرین دیدار تمرینی آنها را به خوبی محک بزند.

تیم والیبال جوانان نیز امروز کامپابازو در جنوب ایتالیا را به مقصد شهر پوردنونه ترک کرد تا در مسابقات کورنازیا کاپ شرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید