دو دیدار تدارکاتی تیم والیبال جوانان اسلوونی / یک تساوی و یک پیروزی مقابل میزبان


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879523

تیم والیبال جوانان ایران در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم زیر ۲۰ سال اسلوونی رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین اردوی تدارکاتی تیم والیبال جوانان ایران از روز دوشنبه 6 تیرماه در اسلوونی آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.

تمرینات توپ و بدنسازی بخشی از برنامه های این تیم در اسلوونی برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا است.

شاگردان گلمرضا مومنی علاوه بر تمرینات باید در 8 بازی دوستانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 تیرماه در دو دیدار با تیم های زیر 20 سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر کدام دو تیم) برگزار کنند. بازی دوستانه مقابل تیم زیر 20 سال اسلوونی.

در بازی اول دو تیم در 4 ست به مصاف هم رفتند که در ست های اول و چهارم جوانان ایران با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 15 پیروز شدند و در ست دوم و سوم با همین نتیجه از 25 بر 23 به برتری رسیدند. از حریفش باخت

در دومین دیدار تدارکاتی تیم جوانان ایران با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید. جوانان ایران در ست اول 25 بر 21 شکست خوردند اما در سه ست بعدی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 22 پیروز شدند.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی مقدم، ایلشان داودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی کلاتچ، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری فردز در کمپ انس پوجو خارج از کشور.

امیر مهدی نفر (سرپرست)، غلامرضا مومنی مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (سرمربی)، پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (سرمربی بدنسازی)، محسن سعدجی دهدوش و (آنالیزور) چالاک (ماساژور) و عرفان مداخ (فیزیوتراپ) تیم والیبال جوانان را تا اردوی اسلوونی همراهی می کنند.

تیم والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 که از 31 مرداد تا 16 شهریور ماه سال جاری در بحرین برگزار می شود، آماده می کند.

همچنین برای حمایت حرفه ای و قوی از تیم ملی بزرگسالان در سال های آتی با توجه به پتانسیل خوب والیبال جوانان ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از ساعت 16 برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. 16 تا 23 مرداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید