مسابقات جهانی والیبال لهستان و اسلوونی؛ میزبان مسابقات 2022 / واگذاری سهمیه روسیه به اوکراین


ساعت: 08:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822201

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) میزبانی جام جهانی مردان 2022 را به لهستان و اسلوونی واگذار کرد و روسیه این سهمیه را به اوکراین داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، پیش از این قرار بود مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2022 به میزبانی روسیه برگزار شود. محروم از این طرف.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) لهستان و اسلوونی را به عنوان میزبان جام جهانی مردان در سال 2022 انتخاب کرده است. علاوه بر این، طبق قوانین FIVB و با توجه به اینکه لهستان و اسلوونی از قبل واجد شرایط شرکت در این مسابقات بودند، اوکراین به عنوان تیم بعدی جایگزین روسیه شد. در رنکینگ جهانی

FIVB اعلام کرده است که این پتانسیل را دارد که یک یا چند کشور اروپایی دیگر به همراه لهستان و اسلوونی در میزبانی این رویداد مهم بپیوندند که در مرحله بعد اعلام خواهد شد.

دکتر آری گراسا; رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ابراز خوشحالی از انتخاب دو کشور دوستدار والیبال (لهستان و اسلوونی) برای میزبانی این مسابقات، گفت: هر دو کشور توانایی خود را برای میزبانی مسابقات FIVB ثابت کرده اند و آمادگی خوبی برای میزبانی مسابقات جهانی مردان دارند. جام “من می خواهم صمیمانه از همبستگی خانواده والیبال تشکر کنم و مفتخریم که در کوتاه ترین زمان ممکن چنین راه حل باورنکردنی برای این مشکل پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید