لیگ ملت های والیبال اقامت یک هفته ای والیبال ایران در لهستان/فرمول برنامه کلی مرحله نهایی مسابقات


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882103

تیم ملی والیبال ایران که موفق شد به مرحله نهایی راه یابد، تمرینات خود را تا اعزام به ایتالیا در گدانسک ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 امروز (یکشنبه 28 تیرماه) با برگزاری 6 دیدار به پایان می رسد و 8 تیم برتر برای مصاف با یکدیگر در شهر بولونیا راهی مرحله نهایی می شوند. تعیین رتبه اول تا هشتم

تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته مقابل صربستان به پیروزی رسید و توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد، امروز با تغییر محل سکونت خود در شهر گدانسک اردوی تدارکاتی خود را برای حضور شایسته در مرحله نهایی این رقابت ها آغاز کرد و 4 چند روز مانده به شروع مسابقات بولونیا به ایتالیا می رود.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 امروز همزمان با پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها و مشخص شدن رده بندی تیم ها مشخص می شود و تیم های رده بندی شده حریفان خود را در مرحله نهایی خواهند شناخت.

در مرحله یک چهارم نهایی در روزهای 29 و 30 تیرماه، ایتالیا با توجه به میزبانی خود به مصاف تیم هشتم جدول مقدماتی خواهد رفت و بازی های باقی مانده بین تیم های دوم و هفتم، تیم های سوم و ششم و به ترتیب تیم های چهارم و پنجم حداکثر تا چهار تیم برنده به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

بر این اساس تیم های بازنده مرحله یک چهارم نهایی بر اساس عملکرد خود در این رقابت ها در رده های پنجم تا هشتم قرار خواهند گرفت و تیم های برنده پس از یک روز تعطیلی در مرحله نیمه نهایی و پایانی لیگ ملت های 2022 قرار خواهند گرفت. در تاریخ 1 و 2 آگوست. آنها با یکدیگر روبرو می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید