لیگ ملت های والیبال داور راهی لهستان شد/ رئیس فدراسیون به همراه والیبالیست ها در هفته سوم


ساعت: 20:39
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880928

رئیس فدراسیون والیبال برای همراهی تیم ملی ایران در دیدارهای سرنوشت ساز هفته سوم لیگ ملت ها راهی گدانسک لهستان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال 2022 از روز سه شنبه 23 تیرماه با میزبانی دو شهر اوزاکای ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک لهستان در گروه ششم آغاز می شود. گروه

تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در هفته سوم با تمام قوا به میدان می روند تا در مرحله نهایی لیگ ملت ها حضور پیدا کنند.

در آستانه هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال 2022، رئیس فدراسیون والیبال صبح روز سه شنبه 23 تیرماه برای دیدار با بازیکنان و کادر فنی به گدانسک لهستان سفر می کند. ایران و لهستان مانند هر چهار دیدار مهم این هفته به همراه والیبالیست های ایرانی در لهستان حضور خواهند داشت و پس از پایان آخرین بازی به تهران بازمی گردند.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برای همراهی ملی پوشان در هفته دوم این رقابت ها به بلغارستان رفت و بلافاصله پس از پایان مسابقات برای شرکت در نشست کنفدراسیون والیبال آسیا به ایران بازگشت.

تیم والیبال مردان ایران در هفته سوم و پایانی لیگ ملت ها برای تکمیل کار خود در مرحله گروهی به ترتیب روزهای 14 تا 28 تیرماه به مصاف تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید