لیگ ملت های والیبال خوش آمدید ایتالیا به تیم ملی/ تمرینات والیبالیست ها از امشب آغاز می شود


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883967

تیم ملی والیبال ایران عصر یکشنبه 5 تیرماه وارد شهر بولونیا شد که مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 در آن برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملی پوشان کشورمان ظهر یکشنبه 5 تیرماه ابتدا با پروازی به مقصد فرانکفورت، گدانسک را به مقصد بولونیا ترک کردند و پس از چند ساعت توقف از فرانکفورت راهی بولونیای ایتالیا، محل برگزاری مرحله نهایی لیگ والیبال شدند. بر ملت ها

کاروان والیبال کشورمان ساعت 23:30 یکشنبه 5 تیرماه وارد شهر بولونیا شد و در هتل محل اقامت تیم ها حضور یافت و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را برای آمادگی بیشتر برای مرحله نهایی والیبال آغاز کرد. لیگ ملت‌ها 2022 دوشنبه 27 جولای. به آرامی

نکته عجیب و تامل برانگیز استقبال و میزبانی ایتالیایی ها در بدو ورود تیم ایران به این کشور و تهیه نکردن شام برای اعضای کاروان تیم ایران با وجود اینکه فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی والیبال زمان ورود تیم خونه به خونه ایران را اعلام کرد.

همچنین به غیر از مترجمی که از بدو ورود تیم ایرانی را همراهی می کرد، هیچکس به عنوان نماینده برگزارکننده در هتل محل اقامت تیم ایرانی حضور نداشت، هتل نمی توانست در آن ساعت از شبانه روز شام را سرو کند. به این ترتیب ملی پوشان کشورمان بدون صرف شام به اتاق ها رفتند.

بر اساس قوانین برگزاری مسابقات بین المللی والیبال، مسئولیت اسکان، غذا و رفت و آمد تیم ها به عهده میزبان است و تیم ها با ارائه برنامه پروازی ورود و خروج، از کمیته مسابقات انتظار برنامه ریزی صحیح و اصولی دارند. بنابراین با توجه به اینکه ایتالیایی ها می دانستند تیم ایران در آخرین ساعات روز یکشنبه وارد بولونیا می شود، انتظار آمادگی بهتر میزبان در بدو ورود تیم ایران وجود داشت.

تیم ملی والیبال کشورمان روز پنجشنبه 9 تیرماه از ساعت 23:30 در تهران در مرحله یک چهارم نهایی مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 به مصاف تیم ملی لهستان می رود.


تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امشب آغاز شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از روز چهارشنبه 8 تیرماه در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز از این مسابقات، با معرفی تیم به پایان می‌رسد. بهترین تیم های یکشنبه 2 مرداد.

بر اساس اعلام کادر فنی، تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته وارد بولونیا شده است، تمرینات خود را از امشب (دوشنبه 6 تیرماه) آغاز خواهد کرد. والیبالیست های ایران امروز از ساعت 14:30 به وقت بولونیا اولین تمرین خود را با توپ در سالن تمرین مسابقات برگزار می کنند.

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری چهار جلسه تمرین توپ و دو وزنه از ساعت 23:30 روز پنجشنبه 9 تیرماه به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها به مصاف تیم ملی لهستان می رود.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان پس از صرف صبحانه و ناهار و استراحتی کوتاه امروز اولین تمرین خود را در بولونیا برگزار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید