آغاز چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان/ کمپدل 16 والیبالیست را دعوت کرد.


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813154

چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان از امروز در کمپ چمران آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، از روز یکشنبه 1 اسفندماه اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال بانوان ایران آغاز شد که 50 بازیکن منتخب دسته اول بانوان در مرحله اول و دوم به این اردو دعوت شدند. .

تمرینات گروه اول از روز یکشنبه 31 اسفندماه با حضور 26 بازیکن از 10 تیم لیگ دسته اول آغاز شد و 2 روز به طول انجامید. تمرین گروه دوم که شامل 24 بازیکن از 12 تیم بود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفندماه پیگیری شد.

سرمربی تیم ملی بانوان سپس از لیگ برتر بانوان به این اردو دعوت کرد و 16 بازیکن در مرحله سوم تمرینات انتخابی که از 18 تا 21 اسفندماه در کمپ چمران برگزار شد، شرکت کردند.

شبنم علیهانی، زهرا بخشی، تهمینه درگزنی، مهسا کدا، منا آشفته، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت، زهرا کریمی، محدثه مشتاقی، فرزانه زارعی، معصومه ته اسماعیلی، این مرحله حلمی حالستی و هاله تا موه

الساندرا کمدل 16 بازیکن را به چهارمین دوره اردوی تیم ملی بانوان دعوت کرده است که تمرینات این گروه از امروز (شنبه 14 اسفند) آغاز شده و تا سه شنبه 17 اسفند ادامه خواهد داشت.

ستایش ارشدی، زهرا قنواتی، منا آشفته، شکیلا صدری، زهرا شیری، مینا بختیار، ریحانه کریمی، نازنین علیزاده، شقایق حسنخانی، نگار کیانی، هانیه براتی، بهاره سلیمی زاده، ندا چملهانی از این مرحله از تمرین به تمرین می‌روند. .

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون های آسیا، مسابقات قهرمانی بانوان آسیا، بازی های آسیایی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید