توجه ویژه کمپدل به دسته اول بانوان ایران / لیگ والیبال بانوان زیر ذره بین خدا

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795272

اولین گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران با توجه ویژه به دسته اول بانوان برای کشف استعدادهای ناشناخته این مسابقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان یک کشور در جام 1400 “سردار دلها” از 4 لغایت 8 آذرماه با حضور 35 تیم در 8 گروه (3 گروه) برگزار شد. از 5 تیم و 5 گروه 4 تیمی). ).

رقابت های لیگ دسته اول لیگ دسته اول از روز گذشته (شنبه 13 آذرماه) با حضور تیم های ستارگان درخشان، شاملی کازرون، فولاد هرمزگان، موهم فریدونکنار و تبریز در سالن پسیانی منطقه نارمک تهران آغاز شد.

الساندرا کمدل تماشاگر ویژه مسابقات در روز اول و دوم مسابقات بود و عناصری از جمله نام بازیکن و شماره پیراهن در دفتر کارش را در طول مسابقات ثبت کرد.

الله صبح امروز همچنین از باشگاه فرهنگی ورزشی هودرو تهران ایران بازدید کرد و از نزدیک شاهد تمرین شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم بانوان پیکان تهران بود. وی همچنین در تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر حضور یافت و تمرینات آنها را تماشا کرد.

همچنین شب گذشته به مناسبت میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) جشن کوچکی در اردوی تیم های ملی بانوان با حضور پرسنل اردوی چمران برگزار و دسته گل و هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد. الساندرا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید