لیگ ملت های والیبال فیزیوتراپ و ماساژور تیم ملی والیبال لهستان/اولین تمرین کامل تیم در گدانسک


ساعت: 19:25
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1880026

سرپرست تیم ملی والیبال از اضافه شدن یک فیزیوتراپ و یک ماساژور لهستانی به کادر فنی تیم ملی ایران برای تسریع در درمان آسیب های جزئی بازیکنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان روز سه شنبه 23 تیرماه به مصاف تیم ملی لهستان می رود و فیزیوتراپ و ماساژور لهستانی برای کمک به تیم ملی آمده اند تا آسیب جزئی بازیکنان ایران برطرف شود. در اسرع وقت حل می شود.

امیر خوش خبر در این خصوص گفت: مصدومیت بازیکنان جزئی است و درمان آنها در شب انجام می شود. البته ما از فیزیوتراپ و ماساژور لهستانی استفاده کردیم تا درمان و بهبودی ملی پوشان سریعتر انجام شود.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه 4 روز تا شروع هفته سوم لیگ ملت ها باقی مانده و هنوز خبری از راهنمای مسابقات نیست، تصریح کرد: یکشنبه به هتل محل اقامت تیم ها منتقل می شویم اما هنوز راهنمای مسابقات را دریافت نکرده ایم و از برنامه تمرینی تیم اطلاعی نداریم، وضعیت در سالن مسابقات و جلسه برتر چگونه است؟ البته از مسئول روابط بین الملل فدراسیون خواستم این موضوع را پیگیری کند.

شهر گدانسک لهستان میزبان هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال در گروه ششم مردان است و تیم ملی والیبال ایران از هفتمین روز تیرماه برای حضور در این رقابت ها وارد لهستان شد.


*اولین تمرین با تیم کامل در گدانسک

تیم ملی والیبال ایران در گدانسک میزبان هفته سوم لیگ ملت‌ها تمرین توپ را برگزار کرد.

شهر گدانسک لهستان میزبان هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال در گروه ششم مردان است و تیم ملی والیبال ایران از هفتمین روز تیرماه برای حضور در این رقابت ها وارد لهستان شد.

فاضل پژومان، احسان دانش دوست و ابوالفضل کلی پور با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت ها جایگزین علی رمضانی، اسماعیل مصافیر و محمدرضا موذن در تیم ملی شدند.

این بازیکنان بعد از ورود به گدانسک عصر چهارشنبه (8 تیر) به تیم ملی اضافه شدند و پس از یک روز تعطیلی روز پنجشنبه (9 تیر) با تیم ملی تمرین کردند و اولین تمرین توپ با حضور کامل تیم ملی به تیم هماهنگ تر می شود

والیبال مردان ایران در هفته سوم لیگ ملت ها و در اولین دیدار خود سه شنبه 23 تیرماه به مصاف تیم ملی لهستان می رود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید