ماساژور لهستانی هتل به بازیابی بازیکنان کمک می کند. تلاش می کنیم شرایط ایده آلی را در تیم ملی والیبال ایجاد کنیم.


ساعت: 15:40
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880277

امیدواریم بازیکنان بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: فدراسیون والیبال و کادر فنی تمام تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز خرسندی از وضعیت تیم ملی در گدانسک در خصوص شروع هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2022 گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در لهستان داریم و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.

وی در خصوص مصدومیت جزئی بازیکنان برای شروع هفته سوم گفت: با توجه به طولانی بودن اردو و حساسیت هفته سوم لیگ ملت ها با نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ما از یک ماساژور لهستانی باتجربه خواستیم که در مدت اقامت ما در لهستان به هتل بیاید.بازیکنان را ماساژ می دهد و با توجه به تجربه و مهارت خود به فیزیوتراپی کمک می کند.

سرپرست تیم ملی با بیان اینکه فدراسیون والیبال و کادر فنی تمام تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنند، گفت: تلاش می کنیم والیبالیست های ایران در هفته سوم رقابت ها در بهترین شرایط ممکن ظاهر شوند. ، و ما به بهترین عملکرد ممکن – اجرای خوب خود نمایش ها امیدواریم

تیم والیبال مردان ایران در هفته سوم و پایانی لیگ ملت ها برای تکمیل کار خود در مرحله گروهی به ترتیب روزهای 14 تا 28 تیرماه به مصاف تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید