برای ایجاد شرایط ایده آل در تیم ملی والیبال تلاش می کنیم / ماساژور لهستانی در هتل به بازیکنان کمک می کند تا ریکاوری کنند.


ساعت: 18:33
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880308

امیدواریم بازیکنان در هفته سوم بهترین عملکرد خود را نشان دهند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: فدراسیون و کادر فنی در تلاش هستند تا والیبالیست های ایرانی در هفته سوم لیگ ملت ها در ایده آل ترین شرایط ممکن ظاهر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در آستانه آغاز هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2022 از وضعیت تیم ملی در این شهرستان ابراز خرسندی کرد. گدانسک گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در لهستان داریم و بازیکنان در حال تمرین هستند. آنها زیر نظر کادر فنی انجام می شود.

وی در خصوص مصدومیت جزئی بازیکنان برای شروع هفته سوم گفت: با توجه به طولانی بودن اردو و حساسیت هفته سوم لیگ ملت ها با نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از یک ماساژور لهستانی با تجربه خواستیم که در مدت اقامت ما در لهستان به هتل بیاید و بازیکنان را ماساژ دهد و با توجه به تجربه و مهارت خود در قسمت های فیزیوتراپی نیز کمک کند.

سرپرست تیم ملی با بیان اینکه فدراسیون والیبال و کادر فنی تمام تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنند، گفت: تلاش می کنیم والیبالیست های ایران در هفته سوم رقابت ها در بهترین شرایط ممکن ظاهر شوند. و امید به بهترین اجرای ممکن از خود نمایش ها

تیم های والیبال مردان ایران در هفته سوم و پایانی لیگ ملت ها برای تکمیل کار خود در مرحله گروهی به ترتیب روزهای 14 تا 28 تیرماه به مصاف تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید