رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد و رزرو هتل تبریز در پرشین سفر


ساعت: 23:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912517

هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه پذیرایی به زائران حرم امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه پذیرایی به زائران حرم امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند. این هتل در 8 طبقه با اتاق هایی به سبک های مختلف ساخته شده است. رستوران هتل غذاهای با کیفیت لذیذ و همچنین یک کافه دنج با طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و دسرها ارائه می دهد. هتل آفاق از نظر جغرافیایی در نزدیکی باغ نادری، آرامگاه نادرشاه افشار قرار دارد. تمامی اتاق های این هتل کاملا چیدمان و سازماندهی شده اند و امکانات رفاهی و خدمات کافی برای مهمانان در یک هتل سه ستاره وجود دارد. چک این 24 ساعته، گاوصندوق مرکزی، خدمات خشکشویی و خشکشویی، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و پارکینگ از دیگر مزایایی است که میهمانان از آن برخوردار خواهند شد. تیم مدیریت همراه با کارکنان مجرب و خوش برخورد همیشه در دسترس هستند تا اقامت شما در این هتل را تا حد امکان راحت کنند.

هتل آتی هتلی سه ستاره است که در توریستی ترین منطقه مشهد و نزدیک حرم امام رضا (ع) واقع شده است. زائران ممکن است برای رسیدن به حرم با پای پیاده 30 دقیقه زمان نیاز داشته باشند و اگر علاقه ای به پیاده روی ندارید، هتل چندین بار در روز امکان حمل و نقل به حرم را فراهم می کند. هتل آتی دارای 45 اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد که میهمانان می توانند بنا به نیاز خود اتاق های هتل را انتخاب کنند. رستوران هتل غذاهای لذیذ ایرانی سرو می کند. چایخانه سنتی مکانی دنج برای گذراندن اوقاتی با چای گیاهی سنتی ایرانی است. نکته خوبی که بازدیدکنندگان و زائران از آن لذت می برند، پارک دریایی مشهد است که در نزدیکی هتل قرار دارد. این پیشنهاد خوبی برای کسانی است که دوست دارند هم معنویت و هم هیجان در سفر داشته باشند. اینترنت رایگان، خدمات تاکسی و پارکینگ اختصاصی از دیگر مزایای آن است.

هتل آپارتمان لبخند مشهد در 6 طبقه ساخته شده است هتل آپارتمان مشهد در سال 1391 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد. این هتل آپارتمان دارای رستورانی است که غذاهای باکیفیت ارائه می دهد و کافه ای که نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین دسر را ارائه می دهد. هتل آپارتمان لبخند مشهد از نظر جغرافیایی در یکی از خیابان های اصلی مشهد یعنی خیابان امام رضا واقع شده است که دسترسی آسان به مهم ترین جاذبه این شهر یعنی حرم و جاذبه های دیگر مانند پارک کوه سنگی را فراهم می کند. اگر می خواهید سوغاتی بخرید که بعداً به شما یادآوری کند، مراکز خرید زیادی در این منطقه وجود دارد. اتاق ها شخص خیلی مهم و خدمات CIP این خدماتی است که به میهمانان گرامی ارائه می شود.

هتل آپارتمان عمارت مشهد یکی از اقامتگاه های دنج و مجلل در پایتخت مذهبی ایران، مشهد است. این هتل آپارتمان در مشهد در نزدیکی حرم واقع شده و گزینه خوبی برای زائران می باشد. دکوراسیون شیک و امکانات رفاهی کافی از مواردی است که در نگاه اول توجه همه را به خود جلب می کند. تمامی آپارتمان های هتل مجهز به آشپزخانه و ظروف هستند تا مهمانان بتوانند مطابق با سلیقه خود غذا بپزند. این مزیت هتل آپارتمان را برای کسانی که به صورت گروهی سفر می کنند خاص می کند. رستوران و فست فود داخل هتل با غذاهای لذیذ برای کسانی که حوصله بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارند وجود دارد. کافی شاپ هتل با ارائه طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و دسرها مکان خوبی برای گذراندن اوقات خوش است.


رزرو هتل تبریز

تبریز در کنار ویژگی‌های مهمان‌نوازی ایرانی از جمله فرهنگ‌سرا، شهری قهرمانانه، آموزشی، تاریخی، شهرت کافی برای جذب گردشگران از سراسر جهان برای سفر به ایران دارد، هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز یکی از این هتل‌هاست. بهترین. هتل تبریز مهمانان ممکن است رزرو داشته باشند.

هتل تازه تاسیس لاله پارک تبریز که به عنوان بزرگترین هتل مجلل تبریز معرفی می شود. این هتل در منطقه تاپ شهر واقع شده و دارای 14 طبقه و 220 اتاق با دکوراسیون زیبا می باشد. هتل مدرن لاله پارک تبریز از ترکیبی از پرسنل ماهر چند زبانه، امکانات و خدمات مدرن و زنجیره ای از دستورات مشتری مداری بهره می برد که معمولاً با درک نیازها و انتظارات پنهان میهمانان گرامی برای ارائه خدمات به میهمانان گرامی هماهنگ می شوند. در حالی که دسترسی عالی به فرودگاه تبریز و دسترسی سریع به پارک لاله از نکات مثبت آن است، یک مرکز تفریحی و ورزشی شگفت انگیز، هفت اتاق کنفرانس کاملا مجهز، یک استخر سرپوشیده مجلل تنها بخشی از امکانات و خدماتی است که ارائه می دهد. این هتل تبریز با ضریب نفوذ دست نیافتنی برای میهمانان گرامی خود فاصله زیادی با رقبای خود دارد.


رزرو هتل در قشم

هتل فولتون قشم یک هتل 4 ستاره لوکس در جزیره زیبای قشم است. از این هتل کشم به راحتی می توانید به مراکز خرید معروف قشم مانند مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید پردیس دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی به خلیج نیلگون و زیبای فارس بروید.

دیدگاهتان را بنویسید