با رزرو مسافرخانه ها و هتل های ارزان از اسنپ روم تهران را بگردید!


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885163

تهران جاذبه های زیادی دارد که هر بیننده ای را مجذوب و سرگرم می کند. بازدید از موزه ها، کاخ ها و غذا خوردن در بیرون می تواند بسیار گران باشد. با این حال، سرگرمی های رایگان زیادی نیز در این کلان شهر شلوغ وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تهران جاذبه های زیادی دارد که هر بیننده ای را مجذوب و سرگرم می کند. بازدید از موزه ها، کاخ ها و غذا خوردن در بیرون می تواند بسیار گران باشد. با این حال، سرگرمی های رایگان زیادی نیز در این کلان شهر شلوغ وجود دارد.

با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات رایگان تهران را در این مقاله بررسی کنیم. همچنین سریعترین روش رزرو مهمانسرا ارزان در تهران وارد شدن

خیابان شگفت انگیز ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران مکانی عالی برای پیاده روی است. این خیابان حدود 18 کیلومتر طول دارد و طولانی ترین خیابان خاورمیانه است. برخلاف سایر نقاط شهر، پیاده روهای این خیابان عریض و مناسب برای پیاده روی هستند.

با پیاده روی در این مسیر می توانید برخی از دیدنی های تهران مانند پارک سای، پارک ملت، تئاتر شهر، باغ فردوس و بسیاری دیگر از نقاط دیدنی شهر را ببینید و لذت ببرید. اگر می خواهید در این خیابان معروف قدم بزنید، می توانید با رزرو این کار را انجام دهید هتل ارزان تهران میدان ولیعصر برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید.

استراحت در پل طبیعت

پل طبیعی یکی از مکان های تفریحی رایگان تهران است. می توانید سفر خود را از پارک طالقانی آغاز کرده و به پارک آب و آتش بروید. مردم محلی و شهروندان تهرانی برای پیاده روی، پیک نیک و حتی بدمینتون به این پارک ها می آیند. از کافه ها و رستوران های روی پل طبیعی لذت ببرید و بدانید که مناظر شهر زیبا باعث می شود تا پاسی از شب در طبقات این پل پرسه بزنید.


8677457a aad2 414d aad6 be488198d586 خبر خاکستری

ایستاده بر بام تهران

بام تهران بخشی از رشته کوه البرز است که در شمال تهران در منطقه والنیاک قرار دارد. جاده پر پیچ و خم پای کوه را پیاده روی کنید یا با اتوبوس های برقی به سمت بام تهران بروید، جایی که چشم اندازهای خیره کننده از تهران در انتظار شماست. در پشت بام تهران انواع مغازه ها، رستوران ها و کافه ها وجود دارد. با ماندن در مسافرخانه در تهرانبا هوای خوب به این منطقه بیایید.

صعود دربند

دربند نام یکی از قدیمی ترین روستاهای تهران است که در روستای شمیرانات قرار دارد و به یکی از مهم ترین تفرجگاه های شهر تبدیل شده است. کوهنوردان در تعطیلات برای صعود به قله های دربند از این منطقه دیدن می کنند.

اما نه تنها گردشگران از آن بازدید می کنند. عده ای برای تفریح ​​به دربند می روند و کباب های خوشمزه آن را می خورند یا طبیعت گردی می کنند. در دامنه کوه کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارد که مورد علاقه مردم محلی و گردشگران است.

فرحزاد، منطقه ای خوش آب و هوا

فرحزاد یکی از روستاهای اطراف تهران بود اما به تدریج این روستا به یکی از مناطق با توسعه شهری پایتخت تبدیل شد. تهرانی ها در گذشته برای فرار از گرما به این منطقه می رفتند. امروز هم خیلی ها برای گذران اوقات فراغت به فرخزاد می روند. بستگی به دوست داشتن شما دارد، می توان از پاییز و رنگ های زرد و نارنجی درختان لذت برد، پس حتماً باید پاییز را برای بازدید از این منطقه انتخاب کنید.

میانگین دمای این منطقه کمی کمتر از نقاط مرکزی پایتخت است و تابستان‌های خنکی در آن دیده می‌شود. این دره علاوه بر زیبایی، دارای ارزش های طبیعی و فرهنگی فراوانی است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. رودخانه فرحزاد از بزرگراه همت به سمت شرق می گذرد و در نهایت به رودخانه کن می ریزد.

از امکانات تفریحی این مجموعه می توان به مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، 3 مجموعه بازی کودکان، شهربازی، مبلمان پارکی، مسیر پیاده روی، آبشار، رستوران، سینمای 6 بعدی، باغ هنری، آمفی تئاتر و مرکز بانجی جامپینگ اشاره کرد. با ذخیره مسافرخانه در تهرانبدون دغدغه به فرحزاد بیایید تا در این شهر خوش بگذرانید.


b03531e7 f6ba 4171 9284 7c2f57039633 خبر خاکستری

در این پارک به دوره ژوراسیک سفر کنید

این پارک یک مجموعه تفریحی برای آموزش کودکان است. در پارک ژوراسیک، مجسمه های دایناسور متحرک در اندازه واقعی وجود دارد. طراحان با پیروی از نقشه های باستان شناسان، این دایناسورها را بسیار دقیق ساخته اند. سازندگان سعی کردند با اعمال حرکات طبیعی، دایناسورها را زنده کنند.

برای تفریح ​​و یادگیری می توانید همراه با کودکان به این منطقه خوش آب و هوا بروید. فضاهایی مانند سینمای چهار بعدی، آتلیه عکاسی، فروشگاه هدیه، مغازه اسباب بازی فروشی و کارگاه سفالگری در محوطه پارک ژوراسیک برای تکمیل سرگرمی شما تعبیه شده است.

چگونه در تهران مهمانسرا ارزان رزرو کنیم؟

همانطور که در متن ذکر شد؛ پیمایش در پایتخت پر هرج و مرج ایران چالش های بزرگی را به همراه دارد. طبیعت گردی تهران قطعا عالی به نظر می رسد. همچنین بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده رایگان را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

تو می توانی مهمانسرا ارزان در تهران برای سفر به تهران به راحتی از سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و اپلیکیشن سوپر اسنپ رزرو کنید. ضمناً با تماس با شماره 02171195، هتل ارزان میدان ولیعصر را انتخاب کرده و از کد تخفیف 15 تا 20 هزار تومانی سرویس درخواست خودرو اسنپ استفاده کنید.

پشتیبانی واقعی 24 ساعته و کنسلی رایگان اقامتگاه از مهمترین ویژگی های این مجموعه است. علاوه بر این، آنها در ارائه ارزان ترین و با کیفیت ترین اقامتگاه به مسافران در تهران با دسترسی عالی به مرکز شهر پیشرو هستند. تیم کنترل کیفیت اسنپ روم به طور خاص بر نظافت و تعویض مداوم روبالشی ها و پتوها در محل اقامت نظارت می کند. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما در سفر به تهران کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید