حمله تند گلگوتا به استقلال؛ ریاضی را بیاموزید، سعی نکنید دور و بر بگردید و امتیاز بخواهید!

زمان: 19:57
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789799

اگر نتایج تغییر کند، الان در دسته اول بازی می کردی

اعتراض باشگاه استقلال به حضور مهاجم گابنی در گل گهر که امروز با مصاحبه بیژن طاهری سرمربی استقلال همراه بود، با واکنش تند باشگاه سیرجانی مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی گل گهر، پس از بیانیه باشگاه استقلال و انتقاد از حضور بازیکن گابنی گل گهر، حالا حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر به او پاسخ داد.

حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر گفت: می خواستیم با احترام و آرامش به کار خود ادامه دهیم و در مورد تیم های دیگر صحبت نکنیم. اما متاسفانه مواردی وجود دارد که خلاف اخلاق حرفه ای و حتی عمومی است. در مورد انتقال بینما به گلگوتا تمام مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی صادر شد و نص صریح قانون او را بازیکن غیرقانونی نمی داند. . اگر وکلای باشگاه شما چیز دیگری به شما گفته اند، شما را فریب داده اند.

حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط استقلال خاطرنشان کرد: به جای طراحی و انتقال استرس و فشار برای هزینه های زیاد و نتایج ضعیف در زمین فوتبال، سعی کنید موفق شوید و به دنبال امتیاز طلبی و چسبیدن به دیگران نباشید.

سرپرست باشگاه گل گل درباره جذب ایاندا پاتوسی از باشگاه استقلال در گذشته صحبت کرد و در این خصوص توضیح داد: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنیم که از هیچ قانونی عبور نکرد. تشریفات، داستان هایی در استقلال که اگر نتایج تغییر کند، حالا در لیگ دسته اول بازی می کنید.

این افسر با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در هفته های ابتدایی تیم استقلال گفت: در همان فصل بازیکنان خارجی شما بدون ضمانت نامه بانکی قرارداد بستند و با تماس با مراجع غیرقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. چگونه مجوز حرفه ای 40 میلیارد دلاری گرفتید یا مجوز پزشکی تهاجمی 400000 دلاری را که خریداری کردید چگونه گرفتید؟

در شرایطی که باشگاه های استقلال و بیژن طاهری خواستار کاهش 8 امتیازی گل گهر شدند، افسری در این خصوص واکنش نشان داد: فقط می توانم بگویم که آقایان حداقل به ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند، چون ما 7 امتیاز داریم. از 3 مسابقه ما آن را فهمیدیم و خوب نیست که ریاضیات بد در عصر اینترنت داشته باشیم. کسانی که این را به شما دیکته می کنند باید به ریاضیات ساده توجه کنند و از دویدن خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید