هزینه رزرو جشن یلدا در کافه ها و هتل های تهران; از 200 هزار تا 3 میلیون تومان برای هر نفر / یک شب لاکچری در یلدا چقدر است؟ + جدول قیمت

هزینه رزرو جشن یلدا در کافه ها و هتل های تهران;  از 200 هزار تا 3 میلیون تومان برای هر نفر / یک شب لاکچری در یلدا چقدر است؟  + جدول قیمت

دگرگونی‌های فرهنگی، از جمله رونق قهوه‌خانه‌ها، گاهی اوقات روابط مرسوم را تغییر می‌دهند. چندی پیش برخی از کافه ها شب یلد را جشن گرفتند. برنامه های شب یلدا در کافه ها شامل موسیقی زنده یا دی جی، شعرخوانی، اوباش بازی و … به همراه بسته های میان وعده شب یلدا و برخی از آنها منوی شام نیز دارد. قیمت رزرو کافه برای عصرانه در یلدا متغیر است; از 200 هزار تومان تا نزدیک به 3 میلیون تومان برای هر نفر.

به گزارش سایت ایران آبزرور؛ تا آخرین شب پاییز و رسیدن زمستان چیزی باقی نمی ماند. جشن شب یلدا با شب نشینی اقوام و خانواده ها برگزار می شود و اگرچه هر سال به دلیل گرانی سفره ها کوچکتر می شود اما افراد زیادی از این فرصت برای دور هم جمع شدن و دور هم جمع شدن استفاده می کنند. اما دگرگونی های فرهنگی، از جمله رونق قهوه خانه ها، گاهی اوقات روابط معمول را تغییر می دهد.

به گزارش دیده بان ایران؛ چندی پیش برخی از کافه ها شب یلد را جشن گرفتند. برنامه های شب یلدا در کافه ها شامل موسیقی زنده یا دی جی، شعرخوانی، اوباش بازی و … به همراه بسته های میان وعده شب یلدا و برخی از آنها منوی شام نیز دارد. قیمت رزرو کافه برای عصرانه در یلدا متغیر است; از 200 هزار تا تقریبا 3 میلیون تومان برای هر نفر. دیده بان ایران جدولی با هزینه رزرو چند کافه در نقاط مختلف تهران آماده کرد.

.

برنامه ها و پذیرایی

قیمت هر نفر (تومان)

قهوه

موزیک زنده + پذیرایی شب در یلدا

200 هزار

رستوران-کافه در خیابان فلسطین

بازی دیجی و مافیا + پذیرایی شبانه در یلدا

290 هزار

کافه خیابان پاسداران

دیجی + پذیرایی عصرانه در یلدا

350 هزار

کافه رستوران در خیابان تجریش

اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی و دکور در شب یلدا + پذیرایی شب یلدا

400 هزار

کافه رستوران در خیابان دولت

اجرای موسیقی زنده + پذیرایی شب یلدا (دو نفره)

550 هزار

کمد ایرانمال

موسیقی زنده و دکور در یلدا + پذیرایی شب یلدا و قلیان و شام

1 میلیون

کافه میدان فردوسی

دیجی + پذیرایی و شام شب یلدا از 9 مدل غذا انتخاب شده است

1 میلیون و 500 هزار تومان

رستوران-کافه خیابان سعادت آباد

موزیک زنده + پذیرایی شب یلدا، قلیان و شام سلف سرویس

1 میلیون و 800 هزار

هتل اسپیناس (بلوار کشاورز)

موزیک زنده + پذیرایی شب یلدا و شام سلف سرویس

2 میلیون و 700 هزار

هتل اسپیناس (سادات آباد)