سه آپارتمان در تهران با آپارتمان در کیش معاوضه می کنیم

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796211

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون دوومیدانی صبح امروز با تصویب اساسنامه فدراسیون دوومیدانی به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی صبح امروز با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، بنیامین شکوفر معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و رئیس فدراسیون دوومیدانی برگزار شد. مجمع و اعضای آکادمی ملی المپیک.

بنیامین شکوفر رئیس انجمن دو و میدانی را امید وزارت ورزش در بین رشته های ورزشی برشمرد و گفت: دو و میدانی در قلب این ورزش قرار دارد و یکی از مدال آورترین رشته های وزارت ورزش محسوب می شود. در عین حال این میزان همدلی و برابری در بین جامعه ورزشکار مثال زدنی و قابل احترام است.


گزارش عملکرد فدراسیون دوومیدانی و گزارش حسابرس مستقل از صورت های مالی سال گذشته در این جلسه ارائه شد. خزانه دار و بازرس فدراسیون نیز گزارش های خود را به اعضا ارائه کردند.
در این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضای تقویم ورزشی 1400 و اساسنامه فدراسیون دوومیدانی به تصویب رسید.

سایر قطعنامه های آن جلسه که برای بحث و گفتگو مورد بحث قرار گرفت؛ دستورالعمل اعتماد و وفاداری، تصویب دستورالعمل تشکیل کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان، طرح فروش آپارتمان به فدراسیون و خرید آپارتمان در جزیره کیش، فروش خودرو اسقاط و خرید وانت آفتاب. فدراسیون دوومیدانی انقلاب و ساخت کمپ تخصصی این احسان حدادی بود.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در ابتدای این مجمع به ارائه گزارشی از میزان نمایندگی این فدراسیون در رشته های مختلف در سال 1399 پرداخت.

وی افزود: چندین پرونده داشتیم که یکی از آنها یک میلیارد تن بود که مربوط به یک شرکت توسعه و تجهیز بود. برای حفاظت از محوطه مجموعه آفتاب مشکلاتی داشتیم، در دوره قبل فدراسیون هم مواردی داشتیم که خوشبختانه برخی از آنها به بهترین شکل ممکن برطرف شد.

صیامی گفت: تمامی حساب های ما به دلیل بدهی مالیاتی بسته شده است و برای بازپرداخت این بدهی مالیاتی باقی مانده از سال های گذشته باید ماهانه 4 فقره چک پرداخت کنیم. مسائل حقوقی فدراسیون که چند سالی است ادامه دارد، امسال دست و پای ما را بسته است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: سه آپارتمان در تهران داریم که برخی از آنها برای فدراسیون مشکل ایجاد می کند. بیشتر اردوهای ما در کیش است و باید از ظرفیت جزیره استفاده کنیم و باید در منطقه آزاد کیش آپارتمان برای دوندگان تهیه کنیم. بنابراین پیشنهاد می شود این آپارتمان ها فروخته شود و به جای آن چند آپارتمان در کیش راه اندازی شود تا کمپ های ملی برپا شود.

صیامی افزود: با فدراسیون بلاروس تفاهم نامه امضا کرده ایم تا بعد از داعش از ظرفیت پذیرش آنها در کیش استفاده کنیم.

در ادامه این مجمع احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن پیشنهاد احداث کمپ پرتاب و پرش در ورزشگاه آفتاب انقلاب را داد و گفت: هزینه هایی که به ورزشکاران می دهند باید در مجمع تصویب شود تا آنها هیچ مشکلی نداشته باشید. «آنها همیشه پول را به ارتش می دادند تا فاکتورها را به آنها بدهند، در حالی که عوامل از بین می رفت و ما دچار مشکل بودیم.

وی افزود: پیشنهاد احداث کمپ پرتاب و پرش در مجموعه آفتاب انقلاب را به سید حمید سجادی از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان دادم و در این زمینه رضایت ایشان را گرفتم و امیدوارم اعضا. مجمع با ساخت و ساز در این کمپ موافقت خواهد کرد.»

وی ادامه داد: اگر مدال گرفتیم با مربیان خارجی بود اما متأسفانه مربیان خود را با خود نیاوردیم تا با مربیان خارجی رشد خوبی داشته باشند.
ملی پوشان دوومیدانی ادامه داد: مایلیم این اردوها در تهران، شمال و جنوب کشور برپا شود و برای تربیت مربیان ایرانی نیاز به حضور دو یا سه مربی پایه خارجی داریم. با این حال هزینه هر مربی بسیار بالاست و اگر این کار را انجام دهیم، شاهد مدال آوری ورزشکاران در المپیک خواهیم بود.

در پایان پیشنهاد احسان حدادی مبنی بر ایجاد کمپ های پرتاب و پرش و سایر موارد مطرح شده در این مجمع با حداکثر رای به تصویب اعضای مجمع رسید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید