رئیس اتحادیه هتل‌های کیش: در حال آماده‌سازی 4000 اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای پذیرایی از تماشاگران و تیم‌های فوتبال در جام جهانی قطر هستیم.

رئیس اتحادیه هتل‌های کیش: در حال آماده‌سازی 4000 اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای پذیرایی از تماشاگران و تیم‌های فوتبال در جام جهانی قطر هستیم.

روز جدید رئیس اتحادیه هتلداران کیش می گوید: هزینه اقامت در هتل های قطر در جام جهانی 10 تا 15 میلیون تن خواهد بود قول می دهیم 4000 اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای تماشاگران و تیم های فوتبال ایرانی و خارجی آماده کنیم.

در خصوص آخرین اقدامات و مذاکرات برای میزبانی جام جهانی فوتبال در قطر به دلیل ظرفیت محدود و همچنین اظهارات دبیر شورای عالی مناطق آزاد برای پذیرایی از تعدادی از مسافران جام جهانی 2022 کیش. و کشم، مسیحله صفا گفت: ارتفاعی که تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی به دست آورده است، باید ظرفیت اقامت و پذیرایی در جزیره کیش را افزایش دهیم. قول می دهیم 4000 اتاق را برای جام جهانی آماده کنیم. اما در صورت عدم حضور تیم های خارجی، ایرانی هایی که قصد تماشای این مسابقات را دارند به دلیل فاصله نزدیک کیش و قطر و تفاوت هزینه ها ممکن است در جزیره بمانند.

وی افزود: هزینه اقامت در هتل در قطر شبی بالغ بر 10 تا 15 میلیون تن است، همچنین تعداد هتل ها و اتاق های قطر کم است و همه تماشاگران، گردشگران و اعضای تیم را پوشش نمی دهد. ظرفیت دبی برای این رویداد کافی نیست. به همین دلیل در تلاش هستیم تا ظرفیت و استانداردهای اقامت در کیش را تا جام جهانی افزایش دهیم تا حداقل مسافران ایرانی این جزیره را با قیمتی مناسب و به مراتب راحتتر از قطر تحت پوشش قرار دهیم. البته حضور مسافران و تیم های خارجی در کیش مهم است اما مسافران ایرانی برای ما اهمیت بیشتری دارند.

وی در خصوص استانداردسازی خدمات اقامتی در کیش گفت: اخیرا رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نماینده فیفا از دارایی ها و ظرفیت های کیش بازدید کردند که باعث شد در شهریور 1401 قبل از بازی ها ظرفیت اسکان را آماده کنیم. انجام داد.

سید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد که اخیرا برای میزبانی بخشی از جام جهانی 2022 قطر در جزایر کشم و کیش اعلام آمادگی کرده است، گفت: برنامه ریزی کاملی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود داریم. در کشم و کیش باعث می شود تا گردشگران منطقه را به نحو مطلوب ترک کنند.

از زمانی که قطر میزبان جام جهانی فوتبال 2022 بوده است، مقامات به ویژه فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران به دنبال شرکت و میزبانی بخشی از جام جهانی بوده اند. این تلاش ها از سال 2009 جدی تر شد اما به دلیل ضعف نامطلوب زمین های چمن و ورزشگاه های کیش و حضور رقبای جدی مانند امارات، کویت، عمان و حتی عربستان برای حضور و میزبانی بخشی از جام جهانی. ، کار جزایر ایرانی کمی سخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید