جام تنیس پایان رقابت 138 تیم در جام سیزدهم / قهرمانی تیمی میز ریلی نیرو در جزیره کیش

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794897

رقابت های جام تنیس با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ; سیزدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی که از 20 آذرماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش با حضور 138 تیم آغاز شده بود، امشب با دیدار فینال ونس و نیرو تابلوریلی در زمین شماره سه به پایان رسید. وی با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

بر این اساس اولین بازی انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیرو تیبل رایلی و هرنان کازانووا بازیکن آرژانتینی ونکوور در زمین سوم برگزار شد.

دومین قسمت انفرادی نیز بین ماداراش گرگ مجارستانی از نیرو تابلو رایلی و علی یزدانی از لباس وانسی برگزار شد که با تساوی به سود بازیکن مجار به پایان رسید.

این دور از بازی ها با حضور 6 بازیکن خارجی از روسیه، بوسنی و هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین برگزار شد.

در تیم دونفره امیرحسین بادی از مطرح ترین تنیس بازان کشور و هرنان کازانووا از تیم پوشاک ونکوور روی تخته رالی به مصاف سینا مقیمی و گرگلی مادرش رفتند. تیم نیرو تابلو ریلی در ست پایانی موفق شد با نتیجه 10 بر 7 از سد حریف خود بگذرد و با نتیجه 2 بر 1 عنوان قهرمانی جام سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

مسابقات جام حذفی تنیس مردان کشور از 20 آذرماه با حضور 138 تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و در مرحله مقدماتی 48 تیم در 12 گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند. پس از رقابت در مرحله گروهی 94 تیم با حضور در 24 گروه به مرحله دوم جام حذفی راه یافتند و 32 تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید