امکان استفاده از امکانات کیش برای تیم های ملی فوتبال/ بانوان ملی پوش در این جزیره کمپ خواهند داشت

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791287

امکانات جزیره کیش باید به عنوان نقاط قوت ورزش و فوتبال ایران فراهم شود.

سخنگوی و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در جزیره کیش اردو خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; سید حسین شریفی سخنگوی و مدیر روابط عمومی فدراسیون پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مایلم از مناطق آزاد عالی برای امضای این تفاهم نامه تشکر کنم. به لطف جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی کیش می توانیم از ظرفیت و پتانسیل موجود برای اردوها و مسابقات دوستانه و رسمی تمامی رده های تیم های ملی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان نهایت استفاده را ببریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به رویدادهای مختلف ورزشی و حضور تیم های ملی فوتبال ایران در میادین مختلف بین المللی می توان از امکانات و تجهیزاتی که در جزیره وجود دارد استفاده کرد. در واقع با ایجاد بستری مناسب برای فوتبال در مناطق آزاد می توان دست به دست هم داد تا به هدف مشترکین که موفقیت فوتبال است دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران پیش از این اردوی بسیار مناسبی را در جزیره کیش برگزار کرد و سپس راهی بحرین شد. در واقع با حمایت همه نزدیکانمان بهترین نتیجه را با تلاش و برنامه ریزی و در نهایت تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال در بحرین شاهد بودیم. تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی لیتوانی نیز اردوی آماده سازی خود را در جزیره کیش برگزار کرد.

شریفی همچنین اذعان داشت: تیم ملی فوتبال بانوان پس از بازی در فینال جام ملت های آسیا 2022 هند در جزیره کیش اردوی تدارکاتی داشت و یک بازی تدارکاتی در خانه انجام داد. پس از امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد، اردوی تدارکاتی دیگری برای تیم ملی کشورمان در جزیره کیش برگزار می شود تا این تیم به آمادگی کامل برسد. .

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در واقع باید امکانات جزیره کیش به عنوان نقاط قوت ورزش و فوتبال ایران فراهم شود و از این امکانات برای رسیدن به اهداف و موفقیت کشور استفاده بهینه خواهیم کرد. ورزش به خصوص فوتبال».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید