منطقه آزاد کیش پایگاه فوتبال کشور محسوب می شود/ چمن هیبریدی در این جزیره ایجاد می شود


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806549

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی از ساخت اولین زمین فوتبال هیبریدی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فرینا، سعید محمد با تبریک سریع ترین صعود تاریخی تیم ملی فوتبال به جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: امیدواریم این موفقیت ها تداوم داشته باشد. این وظیفه همه دستگاه های اجرایی کشور است که در موفقیت ورزش و فوتبال کشور سهیم باشند. از بدو ورود به دبیرخانه شورای عالی سعی کردیم در کنار نزدیکان فدراسیون باشیم.

وی افزود: مناطق آزاد کشور از فرصت های ورزشی خوبی برخوردار هستند به همین دلیل منطقه آزاد کیش پایگاه فوتبال کشور محسوب می شود.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: در توافقی که امروز بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال انجام شد، مقرر شد ساخت 5 زمین فوتبال در جزیره کیش آغاز و تا پایان مرداد ماه سال آینده به پایان برسد. . یکی از این 5 زمین برای اولین بار در کشور به صورت چمن هیبریدی در منطقه آزاد کیش ایجاد می شود که با استانداردهای جهانی و جهانی کیفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر زمین های فوتبال، سالن های ورزشی تکمیل، امکانات خدماتی و اجتماعی برای ورزشکاران تکمیل می شود و سکوهای مناسب با سقف اسپیس فریم توسط پیمانکاران مرغوب تهیه و در اختیار این بستگان قرار می گیرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از احداث دو زمین فوتبال ساحلی در جزیره کیش خبر داد و گفت: در نظر داریم برای تمامی فوتبال ساحلی، فوتسال، فوتبال بانوان، بزرگسالان برنامه ریزی و ظرفیت سازی کنیم. و تیم های ملی.» از امکانات ورزشی کیش استفاده کنید.

سعید محمد به تکمیل زیرساخت های موجود در دهکده المپیک در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: استفاده از امکانات موجود در دهکده المپیک کیش و تکمیل زیرساخت های موجود در رویداد بزرگ جام جهانی 2022 کیش. تبدیل به مقصد گردشگری برای ورزشکاران و رونق می شود «اقتصاد کیش را به ارمغان می آورد و جزیره به نگین گردشگری ورزشی در منطقه تبدیل می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با تبریک به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر گفت: امروز یک روز تاریخی برای فوتبال این کشور است که به لطف دولت، مناطق آزاد و همه نزدیکانی که ما را در این امر همراهی کردند. راه موفقیت. «دیدگاه دکتر محمد برای ایجاد یک هدف مشترک ستودنی است.

شهاب الدین عزیزی هادم جزیره کیش را پایگاه فوتبال ایران دانست و افزود: باید از این ظرفیت برای توسعه کیش و بهره برداری از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید