مقایسه چمن مصنوعی فوتبال با چمن طبیعی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی فکر می کنند که چمن طبیعی برای بازی فوتبال مناسب نیست چمن مصنوعی فوتبال این به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد گزینه بهتری خواهد بود. با نگاهی به چمن مصنوعی فوتبال و چمن طبیعی به پاسخ دقیقی خواهیم رسید که کدام یک مناسب تر است..


چرا چمن طبیعی برای بازی فوتبال مناسب نیست؟


یکی از بارزترین عیوب چمن طبیعی وجود گل و غبار در چمن است که این مشکل برای بازیکنان فوتبال خوشایند نیست و بر کیفیت بازی تاثیر منفی خواهد گذاشت..


چمن طبیعی در تمام نقاط زمین چگالی یکسانی ندارد، در برخی نقاط به صورت توده ای و در برخی دیگر چگالی کمتری دارد.. این ویژگی چمن طبیعی تاثیر منفی بر گردش توپ خواهد داشت.


در نهایت، برای داشتن یک زمین چمن طبیعی، باید بذر، آب، کود، سمپاشی، چمن زنی و این ممکن است به زمان و انرژی زیادی نیاز داشته باشد که بسیار گران خواهد بود.


چرا چمن مصنوعی فوتبال انتخاب بهتری است؟


چمن مصنوعی فوتبال انتخاب بهتری خواهد بود زیرا مزایای بی شماری دارد. در زیر برخی از مزایای چمن مصنوعی فوتبال آورده شده است:


images 1657941170 خبر خاکستری


  • یکی از مهمترین مزیت های چمن مصنوعی فوتبال وجود زهکش در لایه زیرین آن است که می توان آب اضافی را به سطح زمین رساند و باعث تجمع آب باران نشد.. به همین دلیل چمن مصنوعی فوتبال بدون گل و لای است و در شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی می توان روی آن بازی کرد..


  • در ساختار الیاف چمن مصنوعی فوتبال ضد مواد UV برای جلوگیری از محو شدن و پوسیدگی آن در برابر نور خورشید استفاده می شود. بنابراین، چمن مصنوعی فوتبال را می توان با خیال راحت در هر آب و هوا و آب و هوایی نصب کرد.


  • چمن مصنوعی فوتبال بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و نیازی به مصرف انرژی نخواهد داشت زیرا چمن مصنوعی نیازی به بذرپاشی، کود دهی، سمپاشی، چمن زنی و آبیاری نخواهد داشت..


  • یکی از مهمترین مسائل در زمین فوتبال ایمنی بالا و حفظ ایمنی بازیکنان فوتبال است. هنگام نصب چمن مصنوعی فوتبال یک لایه نمد یا همان لایه ژئوتکستایل در زیر آن تعبیه شده است که به عنوان ضربه گیر عمل می کند و از فوتبالیست ها در حین بازی محافظت می کند تا آسیب نبینند..


  • چمن مصنوعی فوتبال بسیار بادوام و برای مدت طولانی پایدار است 10 در حالی که 12 سالها زنده خواهد ماند. چمن مصنوعی فوتبال نیاز به مراقبت خاصی نخواهد داشت، بنابراین چمن مصنوعی فوتبال در مقایسه با چمن طبیعی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود..


  • چمن مصنوعی فوتبال دارای رنج قیمتی متفاوت با ویژگی های مختلف است و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یک زمین فوتبال چمن مصنوعی داشته باشید..


  • چمن مصنوعی فوتبال بر خلاف چمن طبیعی نیاز به زمان برای رشد ندارد و به سرعت و به راحتی نصب می شود..


  • در قسمت هایی از زمین فوتبال مانند اطراف دروازه به مرور زمان از تراکم چمن کاسته می شود. برای ترمیم آن به کاشت مجدد، آبیاری و کوددهی نیاز دارد که این نیز زمان بر است. این در حالی است که چمن مصنوعی فوتبال کمتر از چمن طبیعی فرسوده می شود و در صورت آسیب می توان ناحیه مورد نظر را به سرعت ترمیم کرد..


  • چمن مصنوعی فوتبال به دلیل عدم مصرف آب برای آبیاری، کوددهی و سمپاشی به محیط زیست آسیبی نمی رساند، بنابراین محصولی دوستدار محیط زیست است..


  • چمن مصنوعی فوتبال محصولی حرفه ای است که برای بازی فوتبال طراحی و تولید می شود و با توجه به ویژگی هایی که دارد باعث افزایش کیفیت بازی فوتبال می شود..


هزینه چمن مصنوعی فوتبال


هزینه چمن مصنوعی فوتبال کم است. اگر چمن مصنوعی فوتبال را با چمن طبیعی مقایسه کنید، به این نتیجه خواهید رسید که چمن مصنوعی فوتبال ارزان تر است.. زیرا چمن مصنوعی فوتبال عمر طولانی دارد 10 در حالی که 12 سال ها می گذرد و در این مدت نیازی به کاشت بذر، آب و مراقبت های مشابه نخواهید داشت. بنابراین در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.


اما در مورد قیمت چمن مصنوعی فوتبال باید بگوییم که با هر بودجه ای می توانید چمن مصنوعی فوتبال خریداری کنید. هزینه چمن مصنوعی فوتبال به عواملی مانند نوع الیاف، نوع پد، ارتفاع الیاف، تراکم، پرکننده، برند، کشور سازنده و بستگی دارد.


با مراجعه به صفحه قیمت گذاری چمن مصنوعی می توانید هزینه چمن مصنوعی از فوتبال مطلع شوید و لیست قیمت انواع چمن مصنوعی را ببینید و مقایسه کنید. تمام قیمت های این لیست به روز شده است.


images 1657941174 خبر خاکستری


خرید چمن مصنوعی فوتبال


خرید چمن مصنوعی فوتبال در صورت داشتن اطلاعات لازم و کافی در این زمینه آسان و لذت بخش خواهد بود. در این صورت خرید موفقی را تجربه خواهید کرد.


مواردی که هنگام خرید چمن مصنوعی فوتبال باید در نظر بگیرید عبارتند از: ارتفاع الیاف چمن مصنوعی فوتبال، شکل مقطع الیاف، تراکم چمن مصنوعی فوتبال، پشتی، مواد پرکننده، زهکشی و ضخامت الیاف..


اندازه ارتفاع فیبر


اندازه ارتفاع چمن مصنوعی فوتبال مهمترین نکته در هنگام خرید آن است. اندازه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی فوتبال باید حداقل باشد 45 میلی متر و حداکثر 60 میلی متر باشد.


تراکم


توپ های فوتبال چمن مصنوعی با تراکم بالاتر انتخاب بهتری خواهند بود.


پخت


چمن مصنوعی فوتبال یکی از مهم ترین اجزای این محصول است. زیرانداز بخشی از چمن مصنوعی فوتبال است که در لایه زیرین قرار می گیرد. این لایه ای است که الیاف به آن دوخته می شود. بنابراین کیفیت این لایه برای جلوگیری از خرابی فیبر بسیار مهم تلقی می شود. چمن مصنوعی فوتبال معمولا دارای دو نوع پشتیبان تک لایه یا دو لایه است. طبیعتا چمن مصنوعی دولایه دوام و عمر بالاتری خواهد داشت. نوع پد چمن مصنوعی فوتبال تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده آن خواهد داشت.


زه کشی


وجود زهکش در چمن مصنوعی فوتبال بسیار مهم است. زهکشی به وجود منافذ و سوراخ های تعبیه شده در لایه پشتیبان گفته می شود که برای تخلیه آب از سطح چمن مصنوعی فوتبال طراحی شده است.. این سوراخ ها از جمع شدن آب روی چمن مصنوعی فوتبال جلوگیری می کند و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند، همچنین این سوراخ ها باعث می شود تا آب باران در طول بازی از سطح زمین چمن مصنوعی فوتبال خارج شود و از سر خوردن بازیکنان جلوگیری کند..


شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر با بیش از 20 سال سابقه درخشانی در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی فوتبال دارد و آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.. جهت خرید چمن مصنوعی فوتبال از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و سایت این شرکت اقدام نمایید www.atlaschaman.com با مشاورین این شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در خصوص خرید و نصب چمن مصنوعی فوتبال بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید