11 زمین چمن مصنوعی در رشت احداث می شود / موافقت با سفر مدیرعامل بنیاد علوی از رشت با وام 10 میلیارد تومانی


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837442

تابنده گفت: در بازدید دکتر ژاوی مدیرعامل بنیاد علوی در 20 دی ماه سال گذشته درخواست هایی در شهرستان رشتار انجام و در قالب تاییدیه به موسسه توسعه و عمران شهرستان ابلاغ شد. که الحمدلله فروردین امسال اعلام شد. میدان آماده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تابنده دبیر بنیاد توسعه و عمران رشتار در رابطه با تصویب سفر مدیرعامل بنیاد علوی به رشت در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: در بازدید دکتر ژاوی مدیرعامل بنیاد علوی در 20 دی ماه سال گذشته در شهرستان رشتار درخواست هایی انجام شد که باید در قالب به موسسه توسعه و عمران شهرستان ابلاغ می شد. تائیدیه. ، مقدمات اجرایی شدن این مصوبات در اسرع وقت فراهم شده است.




ساخت 11 چمن مصنوعی با وام 5.5 میلیاردی در رشت

وی افزود: در سفر خوفائی 11 چمن مصنوعی در سطح شهر برای ساخت و ساز قرار داده شد و در این موارد مقرر شد زیرساخت ها با مشارکت مردم و نهادها ایجاد شود و انشالله چمن مصنوعی را به ما تقدیم کنیم. دوستان.”

دبیر موسسه توسعه و توسعه رشتار با اشاره به اینکه برای اجرای هر یک از این چمن های مصنوعی در مجموع 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: در مجموع 5 میلیارد تومان برای 11 چمن مصنوعی که هم اکنون انجام می شود، هزینه می شود. روستاهای جنت آباد و کریم آباد آماده نصب می باشد.

2 خانه جهانی در منطقه جنگلی رشتار ساخته می شود

وی همچنین با بیان دغدغه های فرهنگی مردم و شاغلین در صنعت و لزوم استقرار خانم علم در این روستاها خاطرنشان کرد: با جلسه ای که در استانداری در قالب ستاد توسعه شهرستان برگزار کردیم، دنیا در روستاها. شهرستان حکن آباد و فاضلبند با حضور اهالی روستا و کارکنان به کار ادامه دهد.

تحویل بیل مکانیکی پروژه های ساختمانی در رشتار

تابنده از تخصیص مطمئن بیل مکانیکی برای پروژه های عمرانی در شهرستان رشتار خبر داد و گفت: این دستگاه باید به صورت حمایتی در اختیار شهرستان قرار گیرد که مقرر شد شرکت مسکن ایران با وام 30 میلیارد تومانی نسبت به خرید این دستگاه تصمیم گیری کند. باید بستر و تحویل این دستگاه را فراهم کنیم که موسسه و مجموعه در شهر توسط خود شهر تعیین می شود.

تعویض شبکه فرسوده آبرسانی روستای براکوی رشت

دبیر موسسه توسعه و توسعه رشتار در خصوص شبکه توزیع آب نیز گفت: مقرر شد برای تعمیر شبکه آبرسانی روستای براکو رشتار که یکی از شبکه های آبرسانی بود، 213 میلیون تن وام در نظر گرفته شود. اولویت های شهرستان برای جایگزینی شبکه فرسوده آبرسانی .بگذارید روستا آماده شود تا هم اکنون کار آماده باشد و انشاالله بتوانیم با مشارکت مردم و مردم، دهیاری و دهیاری ها کار را انجام دهیم. مدیریت آب فا.

وام 200 میلیونی برای تکمیل یک مدرسه استثنایی در جنگل

وی همچنین موضوع مدرسه اختصاصی عاطفه ها در شهر جنگلی را یادآور شد: این مدرسه که نیمه کاره است مقرر شد برای تکمیل این مدرسه استثنایی 200 میلیون تن کمک و نزدیک به 80 میلیون تن وام داشته باشیم. برای اجرای پروژه شهرهای روستایی تحویل داده می شود.

تسهیلات استخدامی و کمک هزینه جهیزیه در رشت

تابنده در پایان گفت: 8 باکس بتنی برای تعریض پل های جاده های جنگلی و افزایش سهمیه بسته های معیشتی مادران شیرده و زنان باردار از 250 بسته به 500 بسته در شهرستان، افزایش وام به موسسات کاریابی و اعطای وام جهیزیه نیز از جمله آنهاست. ممنوع، در آینده مورد آزار و اذیت و اجرا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است برای تمامی مصوبات سفر مدیرکل بنیاد علوی از رشتار در مجموع 10 میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید