این چشم انداز دارای یک زمین ورزشی با چمن مصنوعی است


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902373

عبدالصادق نجفی گفت: اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی 1500 متری جنب مسجد امام هادی (ع) منظریه در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می شود تا قبل از دهه فجر افتتاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص عملیات ساختمانی انجام شده در منظره در سال 1401 بیان می کند: این اقدامات شامل جمع آوری نخاله های ساختمانی، گودبرداری و … بوده است.


وی افزود: همچنین سه زمین ورزشی هر کدام به مساحت 1500 متر آسفالت و در اختیار مردم منظره قرار گرفت.


سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی 1500 متری جنب مسجد امام هادی (ع) واقع در منظریه در دستور کار قرار دارد که پیش بینی می شود تا قبل از دهه فجر افتتاح شود.


نجفی تصریح کرد: مسائلی مانند حفظ وضع موجود، فضای سبز، پاکسازی معابر و… در منظره به عهده شهرداری شهرکرد است، همچنین در سال های اخیر 6 هزار اصله نهال در منطقه منظره شهرکرد کاشته شده است که در تغییر چهره این منطقه بسیار موثر است.


وی با اشاره به تفاهم نامه واگذاری منطقه منظریه به شهرداری شهرکرد بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی شدن این تفاهم نامه خدمات مورد نظر برای مردم بیشتر پیگیری می شود. به طور جدی.


سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: از روزی که مردم در منظره مستقر شدند، ارائه خدمات حمل و نقل، جمع آوری زباله و … انجام شده است. در حال حاضر خدمات عمومی شهر در این منطقه ارائه می شود و قرار است در آینده نیز این خدمات ارائه شود


نجفی تصریح کرد: بر اساس مصوبات اعلام شده در صدور مجوزهای مربوط به نهضت ملی مسکن، شهرداری 50 درصد تخفیف می دهد و مقرر شد این تخفیف ها از سوی صندوق توسعه ملی به شهرداری ها بازپرداخت شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید